5 Şubat 2010 Cuma

Cilt Bakımı

Cilt Bakımında takıntılı biriyim sanırım. Cildim bir çok açıdan hassas ve problemli bu nedenle de bakımını aksatmıyorum. Dermatolog kontrolünde ürün kullanıyorum. Meraklısına/ takıntılısına duyurulur:)


  1. DDF wash off cleanser: Ekstra yumuşaklığına rağmen etkili sabun.Tahrişe ve kuruluğa neden olmadan, kiri temizler. Temiz ve nemlendirilmiş bir cilt kazandırır. Normal ve normalden yağlıya dönük cilt tipleri için uygundur. Bu ürünü yeni kullanmaya başladım, hala öneremiyorum, deneme aşamasındayım.
  2. La Roche Possay Termal Su: Akne, cilt yanıkları ve egzama olmak üzere önemli cilt hastalıklarının tedavisinde asıl tedaviye destek amaçlı terapatik uygulamalardan faydalanılmaktadır. Benim kullanım amacım kılcal damarlarımı yatıştırması ve peeling sonrası ferahlatması.
  3. Bioderma Sebium Peeling: Yağlıya dönük ciltler için arındırıcı. Tavsiye ederim. Soft ve cildi çizmeden temizlemesi en önemli özelliği. Haftada 2 uygulamaya çalışıyorum.
  4. Bioderma Sebium AKN: Yağlı ve akneye eğilimli ciltler için uygun bakım kremi. Ben dermatoloğumun önerisi üzerine sadece geceleri kullanıyorum. Soyucu özelliği olan başka bir kremimle dönüşümlü olarak...
  5. Vichy Purete Thermale 3 in 1 : Süt- Tonik- Makyaj Temizleyicisi olan bu üçlüden çok memnunum. Vichy Thermal Spa Water ve Captelae™ içeriyor, shea bitkisi özü, saf olmayan nesneleri mıknatıs gibi yakalar. Tek bir adımda tüm makyaj izlerini yok ederek cildi temizler. Ben sadece makyaj temizlemek için öneriyorum.
  6. Vichy Normaderm: Gözenek ve sebum salgısını düzenleyen bakım kremi. Sadece gündüzleri nemlendirici olarak kullanıyorum.
  7. Noviderm Boreade Matifying Emilsion Tinted: Günlük fondöten özelliği taşıyan bakım kremi. Cildim kötü olduğu günlerde kullanıyorum. Gayet güzel bir ürün.
  8. Noviderm Boreade 12 Exfoliant Fort Güçlü Soyucu bakım Kremi: İnatçı cilt düzensizliklerini gidermeye yardımcı olmak üzere geliştirilmiş bir üründür. Yoğun miktarda meyve asitleri içeren bu formülasyon açık ve kapalı pürüzlerin giderilmesi ve cilt yüzeyinin düzenlenmesine ve kızarıklık görünümünün giderilmesine yardımcı oluyor. Doktorunuza sormadan kullanımını önermem.
  9. Clinique all about eyes rich: Hem yoğun hem hafif bir göz kremi. Memnunum ama istediğim muhteşemlikte değil. Bu konuda araştırma içerisindeyim:)
  10. Noviderm Ceracuta Stick: Yoğun dudak nemlendirici ve koruyucusu. Benim gibi dudak yeme ve kopartma gibi alışkanlıkları olanlar için ideal, ben gece yatmadan sürüp yatıyorum. Sabaha tedavi etmiş oluyor sorunlu bölgeyi...

0 yorum:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)