24 Şubat 2010 Çarşamba

Dövme

Seviyorum dövmeleri,hani diyorlar ya bir kere yaptırdın mı alışkanlık yapar diye. Doğruymuş şu aralar yaptırasım var. Uzun zamandır kedi figürü istiyorum. Grafiker arkadaşlarımda bir kaç model çizdiler ama bu sefer de aklıma melek figürü takıldı.Kararsızım,yaptırmaya karar vereli çok oldu ama figürde karar kılmam zaman alacak. Sizce hangisini yaptırayım? Bu arada yerine de karar verdim, sol kürek kemiğinin üzerine yaptıracağım. Biri sağ kolumda, diğeri sol ayak bileğimde bence yeri de güzel ama var mı başka önerisi olan?



2 yorum:

cecilia dedi ki...

ya melek figürü çok klişe ama albenisi de çok, sadece kanat yaptırabilirsin biara ben elinde değnekli peri kızı düşünüyordum ama o da uğraştırıcı göz yoran bişey sanırım basit yıldız gibi figürler daha ideal...

Chilek dedi ki...

Haklısın, bu ara beklemedeyim zaten:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)