26 Şubat 2010 Cuma

Mimlendim!!

Sevgili arkadaşım asmabahçe beni mimlemiş. İşte makyaj çantam ve içerisindekiler...

  1. Accessorize'dan aldığım makyaj çantam
  2. Yaz kış demeden kullandığım Vichy 50+ yağsız koruyucu güneş kremim
  3. Favori parfümlerimden birisi Lacoste Inspiration


  1. Shiseido sıkıştırılmış pudra: Bu da olmazsa olmazım. Cildim yağlı olduğu için gün içerisnde parlama yapabiliyor, bu nedenle her durumda çantamda bulunduruyorum.

  2. Shiseido Bronz Allık: Her zaman olmasa da severek kullandığım bir ürün.

  3. Avon allık fırcam. Çok kaliteli değil ama makyaj çantama rahatlıkla sığıyor, bu nedenle tercih sebebim.

  4. MaxFactor Lansting Performance Fondoten: Bunu acil durumlar için yanımda taşıyorum. Fondoten günlük kullanımımda pek yer almıyor aslında.

  5. Coverderm Göz Altı Kapatıcısı: Süremeden dışarı çıkmadığım ürünüm, çok memnunum. Kıvamı ve kapatıcı özelliği süper. Aynı zamanda botox etkisi yaratıyor ve bakım yapıyor


  1. Estee Lauder Mascara: Gözlerimde rimel alerjisi var. Alerjiyi en aza indirgeyen birkaç maskaradan sadece bir tanesi.

  2. Garnier Göz Roll-on: Pek işe yaradığı söylenemez. Sürekli PC başında olduğum için, gün içerisinde kullandığım bir ürün ama tavsiye etmiyorum. Bitince almayacağım. 

  3. MaxFactor Yeşil Göz Kalemi: Genelde renkli göz kalemi kullanmam ama yeşilin tonu nedeniyle tercih ettiğim bir ürün. Sürümü de keyifli.

  4. Alix Avien Kaş Kalemi: Göz altı kapatıcımdan sonra ikinci olmazsa olmazım. Bunu da kullanmadan dışarı pek çıktığımı hatırlamıyorum:)

  5. Oriflame Siyah Simli Göz Kalemi: Çok memnunum, tavsiye ederim kesinlikle.

  6. Bourjouis Gri Göz Kalemi: Bundan da çok memnunum, tavsiye ederim.

  7. Mac Siyah Göz Kalemi: Biraz sürme kıvamında, dumanlı göz makyajında süper sonuç veriyor:)

En sevdiğim makyaj malzemesi rujlarım. Makyaj malzemelerimin çoğu rujlardan oluşmakta. Ama tonları yakındır genelde. Favori renklerim bordo ve kırmızı.
  1. Golden Rose: Kırmızının tonu nedeniyle aldığım bir ürün, fiyatı da çok makul.
  2. MaxFactor: Yıllardır değiştirmediğim tek renk budur. Değiştirmeyi de düşünmüyorum:)
  3. L'oreal Glam Shine: 6 saat kalıcılığı nedeniyle tercih sebebim olan ruj.
  4. Lancome: Günlük kullanımda sade doğal bir renk. 
Servin'in de dediği gibi hergün hepsini kullanmasam da bende her kadın gibi bunlar yanımda olmadan dışarı çıkmıyorum. Çantamda olduklarını bilmek son derece güven verici.

Şimdi sıra mimleme işine geldi, hadi o zaman ben de bu konuda mimlenmemiş listemdeki herkesi mimledim:))

2 yorum:

asmabahce dedi ki...

KAş kalemi kullanmayı hiç bilmiyorum ama kullanmak da istiyorum, acilen öğrenmem lazım:))

Chilek dedi ki...

O zaman beklerim:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)