2 Şubat 2010 Salı

My Sister's Keeper

Geçtiğimiz Ağustos ayında vizyona girdiğinde izlemek istemiştim ama bugün ancak izleyebildim. Uzun süredir algılarım kapalı olduğundan en büyük keyfim olan filim izlemeye ara vermiştim, şimdilerde algılarım normale döndü ve bende en büyük keyfime...
Çevresinde kanser tedavisi görmüş yada bu sebepten kayıplarınız olmuş ise pek tavsiye etmiyorum. Ben 2 yıl önce babamla birlikte bu tedavi süreçlerinden geçtiğim için çok etkilendim, bu kadar etkileneceğimi düşünsem izlemeyi tercih etmeyebilirdim. Babam şanslı azınlıktandır ki hastalığı yendi, şu anda sapasağlam izleyince tekrar anladım/ hatırladım ne büyük bir savaş vermiş yenene kadar. Gelelim filimden kısa notlara
  • “Kız Kardeşimin Hayatı / My Sister's Keeper” Jodi Picoult'nun aynı adlı tartışma yaratan romanından uyarlanmış.
  • Cameron Diaz'ın dramatik performansı muhteşem
  • Kate rolünde Sofia Vassilieva oynamış, günden güne eriyen bir kanser hastası ancak bu kadar iyi gözlemlenip oynanabilirmiş dedirtiyor ve dudak uçuklatıyor insana
  • Diaz'ın saçını kazıdığı sahne görülmeye değer
İyi Seyirler...

0 yorum:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)