18 Şubat 2010 Perşembe

Ofis'te

Yaklaşık 6 aydır masam var, kübikten kurtuldum. İşte masam ve eşyalarım:)

Biraz karışık gibi görünse de olmazsa olmazlarım. Bir buludğumuz ayı, bir de geçen ayı gösteren takvimlerim, masa lambam. Sürahim, Nesfit'im ve extra aromalı Tchibo kahvem, Starbucks Hazelnut şurubum, mini kaktüsüm ve kuşburnum. İçinde ıvır zıvır bulunan masaüstü kutum, kutunun üzerinde el kremim, ojem, dudak patlatıcım ve bitki çayım:)) Sinem'in aldığı uğurlu meleğim, Bora'nın aldığı uğurlu filim, Melda'nın aldığı yeşil minik kutum, Didosh'un yaptığı kalemliğim ve oburixim. Ve vee tabiki vazgeçilmezim PROTEX'im!!!


Buraya da kala kala labtopum, güzel müzikler dinlediğim kulaklığım ve meşhur CeTasarım faturalarım:) kalmış.


Aaa mousemı unutmayım o olmazsa bittim demektir. Takıntılıyım ya o mouse olacak illaki başka kullanamıyorum:(


Zeynep'in yılbaşı hediyesi umut veren kupam:) Üzerinde benim için güzel bir dilek yazılı...
Dahili harici arayanları gördüğüm, konuşması bir o kadar rahat telefonum.
Sanırım bir ofis masası için oldukça kabarık bir liste oldu, yazdım kaçtımmmm...
Evet giderken de bir sevimlilik yapıp http://www.asmahçe.blogspot.com/ (Servinciğimi)mimledim.
Bununla başla bakalım, kolay gelsin:)

0 yorum:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)