21 Mart 2010 Pazar

Anne Evinden Parçalar

Bu aralar malum annemde kalıyorum, birkaç hafta kadar daha burada olacağım. Kız kardeşim bugün dışarıda annem ve babam market alışverişi için dışarı çıktılar. Ben deniz anneanneme emanetim şu anda...
Biraz kitap okudum sıkılınca kalktım, annemin evinin dekorasyonunu kareleyim istedim. Tek elle çektim, bu kadar oldu napalım:))


Annem her ne kadar modern seviyorum dese de evimiz genelen neo klasik tarzda, sadece bazı aksesuvarlar modern o kadar:)


Alt salonda klasik ve modernlik biraz grift halde, üst salonda yemek grubu var ki tamamen klasik.


Görüldüğü üzere biblolar da sanırım yazdıklarımı destekliyor.


Aslında bu lambaderi çok seviyorum, burada belli değilse de, tam bir sokak lambasını anımsatır hali var.


Bu alt salonun cam kenarından bir görüntü, arka bahçe yazın çok güzel oluyor.


Tablolar yamuk değil, ben düz tutamadığım için yamuk çıkmışlar:)


Bu tabloyu kardeşim ve ben bir Sultanahmet gezimizde annemize hediye almıştık. Tablo halinde değildi, biz çerçevelettik. Bunu satan amca bir hattat ustasıydı. Altın suyu, safran ve yumurta akı kullamış bu anahtar şeklindeki duayı yazarken...

İşte bir pazar sıkılmacasından bloğuma yansıyanlar bunlar...

2 yorum:

pinkpowder dedi ki...

arka bahçe çok tatlıymış :))

Burcu dedi ki...

cık cık cık olmaaz dinlen ki çabuk iyileş ama değil mi :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)