14 Mart 2010 Pazar

Başka Dilde Aşk

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımla evde film keyfi yaptık. Çok uzun süredir izlemek istiyorduk, nihayet bugün o gün oldu. Ben çok beğendim. Işıl Saadet Aksoy her ne kadar sıradan bir performans sergilemiş olsa da, Mert Fırat ve Lale Mansur bir o kadar muhteşemlerdi.

Onur'un hayatı kürek takımından arkadaşı Vedat'ın doğumgünü partisinde Zeynep'le tanışmasıyla değişir. Kalabalık ve gürültülü bir barda hiç konuşmadan geçen gecenin sonunda Zeynep, Onur'un işitme engelli olduğunu öğrenir. Ama bu durum Zeynep'i Onur'dan uzaklaştırmaz. İşiyle, ailesiyle sorunlar yaşayan Zeynep, yaşadığı çevreyi sorgularken birazda bilmediği bir dünyanın meraklıyla unuttuğu ceketini bahane ederek Onur'u görmeye gider.
Babasının annesini aldattığını öğrendikten sonra bu durumu kabullenemeyip evden ayrılan Zeynep, bir çok iş değiştirdikten sonra çağrı merkezinde çalışmaya başlar ama ağır çalışma şartlarından ve karşılığında kazandığı paradan çok mutsuzdur. Bütün gün telefonda tanımadığı insanlarla konuşmak zorunda kalan Zeynep konuşmadan anlaşabildiği Onur' la huzur bulacağına inanır.

7 yorum:

zeynep dedi ki...

artık izlemek istiyorum bu filmi okadar sık gördüm ki:)

Chilek dedi ki...

izlemelisin becede:)

pink-ada dedi ki...

bu filmi 3 gün önce izledim hemen post yapmalıyım diye düşünmüştüm kendi kendime, çok güzel bir filmdi izlerken çok duygulandım, mert fıratın oyunculuğu gerçekten inanılmazdı!

Chilek dedi ki...

katılıyorum bence de post yapmalısın hemen:)

KELİMELERİM YETSE dedi ki...

Bugün Batı Sineması'nda Uluslararası Ankara Film Festivali kapsamında 14.30 seansında bu filmin oynadığını görünce aniden gidelim dedik, sinemanın önüne gelince direkt vazgeçtik, acayip bi sıra vardı, evde izlenmeyi bekleyenler kervanına katıldı maalesef bu film de:)

Chilek dedi ki...

Bende evde izledim zaten:)

girlshygirlguide dedi ki...

ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)