14 Mart 2010 Pazar

Haftasonu Ganimetleri

Benim kedi sevgimi bilmeyen yok sanırım. Bu cumartesi Paşabahçe'den bu güzelliği aldım evime ve hemen keyifle evimin kapısına asıverdim. Güzel olduğu kadar fiyatı da hesaplı sadece 12.90 Tl :)


Daha sonra içine ıvır zıvır doldurmuş olduğum sepeti işe yarar hale getirmeye karar verdim. Bir dostumun hediyesi olan bez bebeği lastikle sepete iliştirdim. Böylece dekorasyon dergilerimi koyacağım yeni bir sepet elde etmiş oldum.



Bu haftasonun ganimetleri bunlar. Bugün de evdeyim, bakalım belki çıkartırım yeni birşeyler ne dersiniz?

10 yorum:

zeynep dedi ki...

pazar günü bu tür işler için en uygun gün:) ben de hemen odama koşuyorum belki bişiler bulurum:)

Chilek dedi ki...

koş bakalım çıkanları bekliyorum:)

evcilik dedi ki...

merhaba sevgili çilek kız,çok neşeli bir blog,cıvıl cıvıl..
ziyaretin için teşekkürler,takibimdesin..
sevgiler,selamlar.

chfashiontrend dedi ki...

ne hoş durmuş o sepet öyle ,bende de var aynısı ama bu şekilde kullanmayı düşünmemiştim direk kitaplığıma yerleştirdim içinde ne var görünmüyor :)))

Chilek dedi ki...

Hemen değiştiriyorsun o zaman :))) içi çok derin olduklarından, bir süre sonra içi çerçi dükkanına dönüyor:)

tuba dedi ki...

ben bayıldım bu sepete ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Chilek dedi ki...

Teşekkür ederim Tubacım:)
Sevgiler

annesininkızı dedi ki...

hmm...bak işte ne güzel küçük bir dokunuş sepeti ne kadar işlevsel ve şık bir hale getirmiş. tebrikler.
p.s. bloguma uğradığın içinde teşekkürler. hep beklerim.

ebrulikedi dedi ki...

tüh ben nasıl kaçırmışım bunu:)hep böyle bir kapı süsüm olsun istemiştim:(((
hala varmıdır ki?

ebrulikedi dedi ki...

tüh ben nasıl kaçırmışım bunu:)hep böyle bir kapı süsüm olsun istemiştim:(((
hala varmıdır ki?

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)