23 Mart 2010 Salı

İçimde Bahar


Bugün bütün tomurcuklarımda bahar var:)

8 yorum:

NiLaY dedi ki...

benim de :)) cok sukur bahar mujdecisi papatyalarla geldi artik, sevgiler..

asmabahce dedi ki...

çok güzellllll:) heyecan yaratma:)

Miss Sunshine dedi ki...

chilek, senin papatyaların da çook güzel!!!

Fatma Özen dedi ki...

Bu yorumu yazarken kulaklarımda Candan Erçetin'in çok sevdiğim sesi, odamda içimi ısıtan bir güneş, penceremde capcanlı yeşil renkler, masamda mis kokulu bir meyve çayı, zihnimde en duru düşünceler ve yüzümde kocaman bir gülümseme var. Yaşasın Bahar :)

berfin dedi ki...

ben hala papatyaları görmedim:)

berfin dedi ki...

ya ben hala papatya görmedim:))

zeynep dedi ki...

iyi ki iyi ki iyi ki bahr geldi:)

Chilek dedi ki...

Evet hepimize geldi bahar:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)