16 Mart 2010 Salı

Önemli Bir Konu- Organ Bağışı

Bu konuya nereden geldim, nasıl geldim? Tramvay altında kalan öğrencilerden sonuncusunun da beyin ölümü gerçekleşti. Böylece organ bağışı konusu yeniden gündeme geldi.

Ben bu konuda gerçekten duyarlılığa hep sahiptim ama harekete geçmem 2006 yılını buldu. Ben tüm organlarımı bağışladım. İsteğe bağlı tabi bu, sadece böbrek ya da göz gibi tekil tercihlerde de bulunabiliyorsunuz. Tüm sağlık kuruluşlarından edinebileceğiniz organ bağışı kartını dolduruyorsunuz. İki şahit önünde imzalıyorsunuz, kartınızı yanınızda taşıyorsunuz hepsi bu. Evli iseniz eşiniz, bekar iseniz aileniz sizden sonrasında işlemlerin takipçisi oluyor.


Merak edenler için paylaştım bu postu...
Eğer sıcak bakıyorsanız durmayın harekete geçin, size yakın tam teşekküllü bir hastanede formunuzu doldurup kartınızı daha sonra teslim alın. Çevrenizi bu konuda bilinçlendirin.

Söz ölüm getirmez ama organlarıma zarar gelmeden sağlıklı bir yaşta öldüğüm taktirde 7 hayat verebileceğim. Bunu bilmem mutluluk verici!

Bir organ, bir hayat!!!

2 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

bir organ bir hayat...aynen dediğin gibi canım. çok önemli bir konuya değinmişsin. teşekkürler

Chilek dedi ki...

rica ederim canım güzel yorumun için ben teşekkür ederim:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)