14 Nisan 2010 Çarşamba

Bahçe Zamanı

Baharın en güzel zamanlarını yaşıyoruz. Bu ay sonunda herkes balkonlarını, bahçelerini açacak. Ben de balkonumu açacağım tabi kolumu kullanabilirsem, o zaman fotoğraflarını da koyacağım:)


Öncelikle bahçeli bir evim olsun...


Sonra böyle güzel bir verandam olsun:)


Böyle rengarenk sümbüllerim olsun...


Ben ellerimle ekeyim, can sularını vereyim:)


Bir de bundan mutlaka olsun bahçede oynayalım bol bol:))

Hayal kurmak güzel şey, hele bir de gerçek olma ihtimali varsa, öyle değil mi?

10 yorum:

balgözlükız dedi ki...

gerçek olma ihtimali varsa daha bir güzel oluyor hayaller tabii:) bu resimleri görünce yaz hemen bugün gelsin istedim,böyle bir bahçede hafif bir rüzgarla kahvaltı..ayy canım çekti yaa :)

Deliler Teknesi dedi ki...

İnşallah gerçeği de olur... Selamlar.

nar dedi ki...

İkinci fotoğraftaki ev de benim olsun, lütfeeen!

GÜL dedi ki...

bu dileklerin hepsinden benimde olsun aminnnnnn

Chilek dedi ki...

Balgözlükız; dimi ya? hafif esen rüzgar altında uzun uzadıya bir kahvaltı hımm nefis:)

Deliler Teknesi; inşallah:)

Nar; Olsun canım, seni mi kıracağım aşk olsun:)

Gül; Olsun olsun, isteyen herkesin olsun:)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Önce inşallah olur diyorum hayalleriniz..sonra ne yalan söylim o resimleri görünce inşallah benimde olur dedim..

Chilek dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı; umarım hepimizin hayalleri gerçek olur.

Hobicell dedi ki...

Hayallerde resimler kadar güzel, hayal etmeden gerçek olmuyor derler...

Yeşim dedi ki...

Tatlıım inşallah hayallerin gerçek olur ben de o gerçekliğin içinde seninle sohbet ederim ;)

Chilek dedi ki...

Hobicell; evet mucizeler bile inanmakla gerçek oluyor derler:)

Yeşim, Canım benim evet, ama sohbet için bence o kadar beklemeyelim ne dersin?:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)