11 Nisan 2010 Pazar

Bitmiş Aşklar Emanetçisi

Bu haftasonu okudum. İclal Aydın'ı severim ama kitap yazmak içim kalemini hafif buluyorum açıkçası. Kitap küçük küçük öyküleri barındıyor. Öykünün bir tanesi kendi babasının onları nasıl terkedip gittiğini anlatıyor.

"Sana güzel bir yaz günü gelmiştim. Karlı bir sabahta gidiyorum. Beş mevsim bir "iç denizi" kurutmaya yetti.

İşte böyle sevgili...
Biz artık seninle haritada iki küçük su lekesi.
Hiçbir nehir kavuşturamaz bizi."

Aşk ve ayrılıklar üzerine kitap okumaksa tercihiniz, neden olmasın? Ben bir önceki kitabın etkisinden kurtulmak için seçmiştim, pişman da olmadım:)

3 yorum:

Mystery dedi ki...

merak ettim, sanırım alıp okuycam :)

impossible dedi ki...

çok seviyorum İclal Aydın'ı..Daha iyi yazabileceğine eminim.
Yine de seviyorum yazılarını..

Chilek dedi ki...

Mystery; Oku, oku:)

İmpossible; Bende seviyorum, keyif veriyor insana:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)