23 Nisan 2010 Cuma

Chilekim 3 Yaşında:))

Benim kızım aslında Mart 2007 doğumlu ama bizim aramıza katılışı 23 Nisan 2007 Çarşamba'dır. Bu nedenle bizim için bu tarih onun doğum günüdür:))
Birbirimize olan düşkünlüğümüz çoğu zaman kıskançlık sebebidir, aramıza girilmesinden pek hoşlanmayız.
Tavuk çok ama çok severiz. Çiğ et ve balığa yaklaşmayız bile. Suyla oynamayı sever, balkonda kuş kovalarız. Evde yaramazlık yaptıysak, hemen oraya gider karnımızı açarız böylece ceza almaktan yırtarız:))


Burada bize geleli 2 gün olmuştu ve sürekli uyuyordu hemde battaniye altında:))


Şapşalımın bıyıklarına bakın çok komik:))


Dolap tepesinde yaramazlık peşinde:)


Canım kızım Chilek, uzun ama çok uzun yaşa şapşal kuzum benim.
Kuzu demişken kendisi 7,5 kilo maşallah:))

6 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım inşallah uzun yıllar birlikte olursunuz :) Hepsinde ki hareket aynı yaramazlıktan sonra göbüş açmaca :) yerim o göbüşünü.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Allahım o battaniye altındaki ve tepetaklak olan ne öyle!!!! Isırmak istedim:)) Maşallah! Daha nice yaşlara inş...

D. dedi ki...

ne kadar tatli! benim de kedim var, bende dogumgununu kutlarim hep :) nice mutlu senelere:)

plndurukan dedi ki...

Daha nice nice doğum günlerinde beraber olursunuz inşallah :))

M¥PriNcessS dedi ki...

Maşallah dünya tatlısı resimlerine bakmaya doyamadım.. Ona çok iyi bakın.. Benımde şuan bitane sokak kedim var baktıgım bloğumda resmi var çok tatlıdır benım oğlumda... Sevgiler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Ama bu ne yaaaaaaaa :))))) ben bunu yerimmm hakikaten ısırırımm :)) çook tatlı maşallahhhh inşallah çok uzun ömürlü olur :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)