29 Nisan 2010 Perşembe

Doğal Maske

Her cilt için kullanılabilecek bir maske bu, cildi derinlemesine temizliyor. Tek şart temiz cilde uygulanması. Öncesinde yıkama jelinizi kullanmanızı tavsiye ederim.

*1 yemek kaşığı yoğurt (light olmasın)
*1 tatlı kaşığı mısır unu
Yapılışı: Bu iki malzemeyi karıştırıp cilde uyguluyoruz. 20  dakika bekletiyoruz.

Yıkamadan önce peeling yapar gibi cildi mısır unu kalıntıları ile ovalayarak temizliyoruz veeee durluyoruz.
Tarifi hala raporlu olduğum şu günlerde izlediğim Ebru Şallı'nın programından aldım :))

3 haftadır uyguluyorum ve çok memnunum. Size de tavsiye ederim.

Hadi kızlar güzelleşelim dimi ama?:)))

6 yorum:

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

Denemek lazim, kolaymis hem de :)

apsuwa dedi ki...

bende yapicem tşkler:)

Yeşim dedi ki...

Doğal peeling, test edilip onaylanmış hem de ;) Süppersin tatlım teşekkürler paylaştığın için :)

asmabahce dedi ki...

evet arkadaşım hemmeennnn deniycem akşam ilk iş:))

Chilek dedi ki...

Çilekli;kesinlikle:)

apsuwa;yap yap:)

Yeşim;rica ederim canım:)

asmabahçe;hemen hemen ben çok memnun kaldım:)

Güngör Ekinci dedi ki...

Merhaba,
Hem iadeyi ziyaret yapayım hem de bir tüyo vereyim dedim.
Ben de her akşam yüzüme limon sürüyorum.
Cilde çok iy geliyor.
sevgiler.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)