7 Nisan 2010 Çarşamba

Homework:)

Psikoloğumun verdiği ev ödevi "Sex and the City"i yeniden en baştan izlemem. İzlerken de tüm karakterleri irdelemem ve notlar almam. Sanırım bundan daha zevk alarak yaptığım bir ev ödevim olmamıştı.

Benim gibi SJP hayranı biri için daha ne olsun. Onu o kadar seviyorum ki dizde Carrie'yi irdelemekten Charlotte, Miranda ve Samantha'yı irdeleyemiyorum. Oysa bütün sahnelerini zaten ezbere biliyorum:)


Bazen şık ve çekici görünmek için aşırı dekolteye, aşırı makyaja gerek olmadığını düşünüyorum. Ya siz?

11 yorum:

nar dedi ki...

Ne güzel bir ödevmiş bu böyle, süper valla! Merak etmedim değil ama, nedir acaba bu ödevin amacı:)))

Chilek dedi ki...

Nar; İkili ilişkileri anlamakta zorlandığım bir süreçten geçiyorum:)) Bu USA'daki kliniklerde uygulan bir yöntemmiş. Hatta senaryo yazılırken bir çok psikologdan bu amaçla görüş alınmış. Ben de psikoloğumun yalancısıyım:))

une voguette dedi ki...

ne kadar harika ve siradisi bir psikologmus bu :) ben de yakinda gidicem,depresyona tamamen girmeme az kaldi, o zaman ismini numarasini rica edecegim chilekcim :)

Chilek dedi ki...

une voguette,tabi tabi memnuniyetle yardımcı olurum. Bir maille işi bağlarız canım:))

Hande dedi ki...

güzel ödevmiş:) bencede dekoltenin sınırı ayarlanmadığı zaman hoş gözükmekten ziyade basite kaçıyor.

asmabahce dedi ki...

:)yahu bu ödevde ben sana yardımcı olurum:))

sinem dedi ki...

kesinlikle yok çok şık görünüyor bence de...

Chilek dedi ki...

Hande, kesinlikle katılıyorum:)

Asmahahçe, canım seni yazdım zaten bilmem mi?:)

Sinem, bence deee::)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

chilek, psikologda süpermiş:)
sorunun cevabı kesinlikle evet, zaten dekoltenın ayarıda cok önemli aniden avam bir görüntüye düşmekte mümkün oluyor fazlasıyla

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Hımm..
Ben işin psikolog ile olan boyutuyla ilgileniyorum ister istemez:)
Merak ettim şimdi o diziyi ve verdiği ödevi:p
sevgilerr

pinkpowder dedi ki...

ben zaten yıllardır yeniden yeniden izliyorum sex and the city'yi.. :D stil konusunda carrie 1 numaradır ama en eğlenceli kadın samantha kesinlikle, hayranıyım ;p

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)