21 Nisan 2010 Çarşamba

Mardin

Antakya'dan sonra Mardin...
Mardin'i de görmedim, görmek istediğim şehirlerin başında geldiğini daha önceki Antakya postunda söylemiştim:)
Birgün kendi objektifimden çıkan karelerle anlatacağım size Mardin'i, şimdilik bulduğum fotoğraflarla bakalım:)


Mardin'de evlerin çoğu taş evler. Binaların çoğu eski ve bakımsız ancak tarih kokuyor.


Ve Midyat


Midyat'ta çok sayıda süryani yaşıyor. Eskiden beri bu devam ettiği için Midyat'ta kiliseler dikkat çekiyor.


Mardin ve Midyat Telkari adı verilen özel gümüş işleme sanatıyla yapılan takılarla da çok ünlü. Hem uygun fiyata hem de birçok şehirde bulunmaz özel parçalara sahip olabiliyorsunuz. 

Ben Mardin'i çok merak ediyorum, ne dersiniz toplanıp hep beraber mi gitsek? Oradan da Antakya'ya geçeriz:))

7 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canıım harika bir teklif bu keşke gitsek :) ben de çok merak ediyorum Mardin'i. Çok mistik bir şehir, mimarisi muhteşem.

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben de görmeyi çok isterdim. Muhteşem bir kent olduğunu biliyorum. Farklı kültürlerin buluştuğu, mimarinin ve diğer kültür birikimlerinin özgün halleri ile korunduğu görülmesi gereken bir yer olduğunu düşünüyorum.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

harika bayıldım tek kelimeyle .. bende mardini merak edenler arasındayım tarihi dokusunu özellikle orda 1 hafta kalsam yeter yani :) fotolara bayıldım hele o konaklara :) şato gibi resmen cezbedici çook tşkler chilek .. dilerim bir gün kendi çekimlerini de görürüz ..

teklif harika ama sanırım benim için şuanda zor :/

Deliler Teknesi dedi ki...

Mutlaka gidip görmek istediğim kesin... Teşekkürler.

chfashiontrend dedi ki...

değişik bir şehir bence de ..yaşadığımız yerlerden farklı en azından...

GÜL dedi ki...

işallah gidip görücem mardini çok merak ediyorum bende.belki ilerde mardin nüfusuna bila geçebilirim can sayesinde:))))

D. dedi ki...

mutlaka gidecegim ben de bir gun, cok degisik, cok buyulu bir yer gibi geliyor bana Mardin

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)