2 Nisan 2010 Cuma

Mimlendim- Ben Kimim

Sevgili Şekerperisi Serpil'im ben kimim? mimiyle beni de mimlemiş:) Sevgiyle aldım hemen cevaplıyorum.

İsminiz: Handan Nihan
Yaşınız: 33
Mesleğiniz: Ziraat Yüksek Mühendisi
Boyunuz: 1.64
Kilonuz: Bu nasıl bir sorudur cık cık cık
Ayak Numaranız: 37
Saç Renginiz: Kızıl
Göz Renginiz: Kahverengi
Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: 2 kız kardeşiz. Kardeşim Avukat
Anneniz: Emekli
En beğendiğiniz huyunuz: Dürüstlük
Hiç beğenmediğiniz huyunuz: Kararsızlık ve karamsarlık
En beğendiğiniz yeriniz: Gözlerim
Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Bacaklarım
Çantanızda mutlaka bulunmalı: Cüzdanım, cep telefonum, parfümüm ve diş fırçası-macunu
Çantanızda asla bulunmaz: Sigara
Arabanızın markası: Peugeot
Hayalimdeki araba: Masserati
En sevdiğiniz yemek: Soslu soslu makarnalar ve yaprak sarma
Hiç sevmediğiniz yemek: Her türlü sakatat ve yumurta
En sevdiğiniz hayvan: Hepsini çok seviyorum ama kedilere ayrı bir zaafım var.
En korktuğunuz hayvan: İrili ufaklı tüm sürüngen ve yumuşakçalarlar.
Kullandığınız parfüm: Bvlgari Blu 2, Lacoste Inspiration, CK In 2 U vazgeçemediklerim ama dahası var:)
Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Noviderm, Bioderma, Uriage tercihim her zaman dermokozmetik.
Her gün mutlaka yaparsınız: Dişlerimi fırçalarım, bloğuma girerim:)
Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Spor:(
Karanlıktan korkar mısınız: Zaman zaman korkarım bulunduğum yerle alakalı biraz.
Korkutmayı sever misiniz: Hayır
Giyim tarzınız: Spor
Asla giymeyeceğiniz: Kürk, deri ve leopar desenli herşey.
Cep telefonunuzun markası: Samsung ve Nokia. Birisi iş telefonum.
Bilgisayarınızın markası: Dell
Karşı cinste aradığınız özellikler: Mottom yok, insani özelliklerini kaybetmemiş olması yeterli.
Karşı cinste hoşlandığınız tip: Uzun boylu ve esmer
En beğendiğiniz oyuncu: Robert De Niro
Benzetildiğiniz bir oyuncu: Sanırım yok:(
Film çevirmek istediğiniz ünlü: Robert De Niro
Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü: Angelina Jolie ile yardım kamplarını gezmek isterdim.
Tuttuğunuz takım: Beşiktaş
Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: Kayak yada yüzme.
En büyük hayaliniz: Bir sahil kasabasında çiftik hayatı kurabilmek. Bir sürü de hayvanınımın olması. Eş ve çocuklarımla burada huzurlu bir yaşam sürdürmek.
Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: Eşimle, aşık olduğum adamla evlenmekti.
Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: Şu Fear Factor tarzı yarışmalara katılmak.
Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Akılma gelmedi, sanırım yeterince çılgın değilim:)

Sırada mimi paslamak var ki en keyfli kısmı sevgili Asmabahçe, Hayatımın Renkleri, Zeynepin Evi, Ojeli ParmaklarGami'den izler ve FashionNar
Sevgiler:))

5 yorum:

nar dedi ki...

Olay şudur;

Meraklı meraklı okuyorum, Chilekcim kimmiş, neymiş, ne yaparmış diye... Bir yandan da düşünüyorum, bu mim sakııın bana gelmesin, cevaplamayacağım bir sürü soru var çünkü! Ve sen, beni mimliyorsun, olmaz böyle şey Chileğim:)))

Yeşim dedi ki...

Chilek kimmiş diye okurken bir baktım beni de mimlemişsin :) teşekkür ederim, hemen cevaplarımı hazırlayıp yayınlayacağım. Seni tanımak güzel :) koccaman öpüyorum.

asmabahce dedi ki...

Ben de okurken aman sakın bu mim bana gelmesin demiştim:))) artık bir ara zaman bulup ben de cevaplayacağım..

zeynep dedi ki...

en kısa zamanda cevaplanacak canım ama biçok sorusu galiba boş bırakılacak:)

SerrpilTülin dedi ki...

canım çok teşekkür ederim zaman ayırıp cevapladığın için
seni tanıdığıma çok sevindim
sevgiler..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)