7 Nisan 2010 Çarşamba

Mor

Bugün sadece mor







8 yorum:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Bir yerde okumuştum mor renk insan psikolojisinin kötü durumunu , bunalımını gösterirmiş ama benim en sevdiğim renklerden biridir mor =) ben hergün mü bunalımdayım yani ?

Chilek dedi ki...

Adaşım; Haha benimde öyle o zaman, evim mor kıyafetlerimin çoğu siyah ve mor eyhav eyvahhh:)

minikkaplumbaga dedi ki...

mor gerçekten süper bir renk :) kim ne derse desin bence psikolojime iyi geliyor çok rahatlatıyor beni..
Ayakkabıları görünce, geçen ay moralim fena halde bozuktu ve mor topuklu ayakkabı diye tutturdum! tam 20 gün aradım ve en sonunda buldum ve biraz abartıp fazlacaa yüksek touklu 2 çift ayakkabı aldım :)) nerede giyebileceksem :))

Chilek dedi ki...

minikkaplumbaga, süper olmuş:)sırf giyebilmek için uygun ortamı oluşturmalısın bence o ayakkabılar evde durmamalı:))

nar dedi ki...

Ben moru o kadar sevmesem de mutfaktaki hali hoşuma gitti.

minikkaplumbaga dedi ki...

:) bugün ilk kez giydim :) çokda beğendim.. kıyafetlerimde de bol bol mor rengi mevcut zaten :) Yazda geliyor, bir süre spor ayakkabılara rafa kaldırmalıyım :))

POSH BUTİK dedi ki...

Bu posta da bakınca tamamen emin oldum mor güzeldir boşwer kim ne derse desin:) Biz sevmeye devam edelim:) Çok güzel bir blogmuş takrar burdan da tebrik edeyim:) iyi çalışmalar...

Güngör Ekinci dedi ki...

Mor, renklerin şahı ve iddanın rengi bence.En sevdiğim renkdir. Ayakkabılara bayıldım.
sevgiler.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)