4 Nisan 2010 Pazar

Store Perdeler

Store perdeleri çok seviyorum. Bazen renkli cıvıl cıvıl sarkıtmalı tülleri gördüğümde içim gitmiyor değil:)

Evime gelip sade, fonsuz kullandığım ham keten ve ipek karışımı perdelerimi görünce de iyiki katlamalı store yaptırmışım diyorum. Perde çok önemli evi de eşyayı da hem vezir hemde rezil edebilecek kadar.
Ben evimin dekorasyonunda en çok perdeye zaman ve emek harcamıştım. Buradan evleneceklere de tavsiyem "bu" dur:)

Bu arada turuncu olan mutfak perdesi benim mutfağımdakine çok benziyor, benimki mavi ve uçuk yeşil karışımı sadece...

Siz ne düşünüyorsunuz store perdeler hakkında, tercih ediyor musunuz?

11 yorum:

Yeşim dedi ki...

Benim perdelerim de store. Çok severek yaptırmıştım ama temizliği çok zor. Her defasında tek tek sök, tak tam bir eziyet oldu bana. Üzülerek söylüyorum bunlar eskiyince klasik perde yaptıracağım :(

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben de evimde severek kullanıyorum. Çok dekoratif ve modern görünüyorlar.

balgözlükız dedi ki...

benim de odamdaki perdelerim stordan.Cart bir pembe,avizemle aynı renkte.:) evin diger odalarındada stor perde kullanıyoruz.kesinlikle çoook kullanıslıı

yürekten damlalar dedi ki...

evet bende beğenerek stor perde kullanıyorum.
şık ve daha rahat buluyorum.

sevgili Yeşim hanıma katılmıyorum.
evet her seferinde tek tek sök...
ama bence diğer kalsikde de yine sök ve tek tek bir de ütü giriyor işin içine:(
bence klasiğe dönerse pişman olabilir.
iyiki icat edilmiş diyorum ben.

hepinize sevgiler...

KaLinka dedi ki...

eskiden bende cok severdim ama artik yasadigim yerde hemen hemen herkesin evi boyle oldugundan, camlari olctum, anneanne usulu 1 kari$ gupurlu perde yaptirdim. Korni$ problemi cabasi ama onu da a$tik cok sukur. :) Gozumu tirmaladigi ve genel atmosfere uymadigi kesin ama kendimi evimde hissetmeme yardimci oluyor. :)

ayrica portakal rengi mutfaga bayildim.

Hande dedi ki...

benimde yatak odası ve oturma odamdakiler store. 1 yıl oldu takalı hala yıkamadım. katlamalı perde şeklinde olduğu için çıkarınca takamamaktan korkuyorum

Chilek dedi ki...

Yeşimcim, bir ara ben sana kolaylığını anlatayım:)

Bogonvilliev, hakılısınız çok modern gösteriyor.

Yürekten Damlalar, evet hiç olmazsa bunun ütüsü çok çok rahat:)

Kalinka, evet nasıl evinde hissettiğin önemli dimi ama:))

Hande, evet ilk bende de öyle olmuştu zaten yılda 1 kere yada 2 kere yapıyorsun kolay kirlenmiyorlar. Ama ilki biraz ürkütücü kabul ediyorum:)

Hobicell dedi ki...

Ablası, hediyelerim geldiiiii...nasıl sevindim anlatamam, onlar nasıl güzel ne şeker şeyler öyle, bayıldım kurabiyelere, birleştirince afet yazıyor, birde hobicell yazan ayrı kurabiye diğer hediyem de öyle, rengi çok ama çok tatlı, nasıl bildin benim zevkimi bilmiyorum. Sana buradan çok teşekkür ediyorum, ama ne yazıkki şu an görselleme imkanım olmadığı için paylaşamıyorum, bu konuya bir çözüm bulunca mutlaka paylaşıcam, bir iki arkadaşın daha hediyesi duruyor, tema için yollamışlardı onlar da bana, artık daha sonre bunları telafi edicem. Tekrar teşekkür ediyorum, inşallah daha nice 100-200-1000 lerce dost ve izleyicin olur. Sevgiyle sağlıcakla kal canım.

asmabahce dedi ki...

Hepsi çok güzel, Storeların kullanıldığı odaya göre salonsa koltuk rengiyle uyumlu yataksa yatak örtüsüyle uyumlu veya halıyla olması daha da zevkli duruyor

Nermin Evren dedi ki...

Mobilyaları değiştirmek biraz tuzlu olacağı için sadece perdeleri değiştirerek evimizin havasını değiştirdik, üstelik siparişini internetten verdik ve evde kendimiz yaptık montajını, çok şık duruyor.

Stor Perde dedi ki...

Modern Yatak Odaları için Stor Perde İpuçları

Stor perdeye neden odanızı dekore etmek için para ve efor harcamalısınız? Size ait en önemli zamanı, uyumayı burada geçiriyorsunuz da ondan. Rüya görmek, bedeni yenilemek ve ertesi gün uyanıp sabah yeni bir güne başlamak için aklınızı reşarj etmektir. Yatıştırıcı, rahat, şık bir oda ihtiyacınız olan dinlenmeyi ve hak ettiğiniz konforu size sunabilir. Modern yatak odalarını derli toplu gösterir ve temiz, sakin bir alan yaratır...

Detaylı bilgi için sitemizi inceleyebilirsiniz http://www.storperde.com

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)