9 Nisan 2010 Cuma

Yağ Yakıcı Çay

Malzemeler
2 Avokado yaprağı,
Bir tutam Mısır püskülü,
Bir tutam Kiraz sapı,
2-3 yaprak Sinameki,
4-5 adet saplarıyla birlikte Maydanoz
Yarım tatlı kaşığı Rezene Tohumu

Bu malzemeler bir bardak suya konularak 2-3 dakika kaynatılır. Çay demlendikten sonra süzülerek içine ince bir dilim limon konulup,şekersiz olarak sabah ve akşam günde iki kez içilir.

PS: Dr.Ender Saraç'ın tarifidir. Düzenli içildiğinde yağ yakımına yardımcı oluyormuş. Bende yeni öğrendim,henüz denemeye fırsatım olmadı:)

8 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Tarifi veren Ender Saraç'ında dediği gibi bu çayları doğru beslenme ve düzenli spor ile uygularsak bir çözüme ulaşabiliriz..
Genellikle kadınlar üzerinde "diyet" ya da "yağ yakıcı" bir şey gördüklerinde yemelerine içmelerine devam edip daha sonrada neden işe yaramadı diye söyleniyorlar.. ((:

aydilber dedi ki...

ben kızımın doğumundan sonra yaptım ama ben sadece mısır püskülü,kiraz çöpü,avakado yaprağı içtim ben faydasını gördüm..hala çay demlerken bir kaçtane kiraz çöpü atarım...

Yeşim dedi ki...

Faydalı bir bilgi, yaz gelmeden hepimizin yağlarından kurtulması gerek :) Teşekkürler tatlım.

Pelin Pelister Akyürek dedi ki...

Canım blogunu yeni takip etmeye başladım. Çok beğendim. Sana bir ödülüm var. Sevgiler.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Ben 5i 1 yerde çaydan içiyorum hazırlamaya üşendiğim için sallama cay şeklinde aldım.

cilekperisi dedi ki...

oooyyy tadı nasıldır acabaaa...

Chilek dedi ki...

Beyaz büyü; haklısın canım:)

Aydilber; çaylarıma hemen koymaya başlayacağım:)

Yeşimcim, gayet fitsin sana gerek yok bence:))

Pelincim; bloğuma hoşgeldin:)bak heyecanlandım şimdi:))

Handancım, seninki de tam tembel işi olmuş :))

çilekperisi; ayy işte bende de aynı duyguyu uyandırdı, umarım güzeldir:)

Uppss dedi ki...

yaz öncesi iyi bi tarif;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)