18 Mayıs 2010 Salı

Alo 153!!!

Doğayı ve parçası olan herşeyi çok seviyorum. Ama hayvan sevgisi bambaşka, küçük dostlarımız onlar bizim.
Evimdekine olduğu kadar sokaktakilere de düşkünüm. Evimde de ofiste de besler, korur gözetirim.
Malesef ülkemiz koşullarında onlar sokaklarda sersefil yaşıyorlar. Yollarda araba altlarında kalıyorlar. Bense onları öyle gördüğümde günlerce kendime gelemiyorum. Artık çaresiz değiliz. Onları gördüğümüzde arayabileceğimiz bir numara var. Alo 153!!! Onlar imdat diyemiyorlar, yardım çağıramıyorlar ama biz onlar için bunu yapabiliriz. Tefefonlarımızdan 153' ü arayıp "Beyaz Masa"yı tuşlayarak, onların bulunduğu yeri tam tarif edip ambulansın gelmesini sağlayabiliriz. Hatta o zamana kadar da başlarında beklersek ne kadar güzel olur değil mi?

Severek takip ettiğim Selin'cim yazısında bahsetmişti, bende ondan müsade alarak duyurmayı uygun gördüm. O da benim gibi tam bir hayvansever çıktı:)) Bir de can can Burcu'nun Selin'iymiş meğersem, bu daha da sevindirici oldu tabi:))

1 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım, işte bu harika bir paylaşım :) Aramak nasip olmasın ama böyle bir hizmetten haberdar olmamızı sağladığın için teşekkürler tatlım.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)