7 Mayıs 2010 Cuma

Birşey Sormak İstiyorum

Hepimiz az çok yurtdışından alışveriş yapıyoruz. Özellikle son zamanlarda yaygınlaşan kozmetik ve makyaj alışverişleri hakkında çok farklı yorumlar alıyorum. Ben klasik Strawberry kullacısıyım. Son zamanlarda aldığım birkaç üründen sonra kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Cosmo-de, Facial-Shop, UNT Skincare diğer seçenekler.
Sormak istediğim şu; sizler bu tip alışverişlerinizde bu siteleri kullanıyor musunuz? Yaşadığınız iyi yada kötü tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Ya da başka önerileriniz var mı? Acaba ürünler taklit mi? Orjinal mi?
Bu aralar gerçekten kafam bu konuda karışmış durumda, bilgilerinizi/ önerilerinizi paylaşırsanız çok ama çok sevinirim:))

6 yorum:

Yeşim dedi ki...

Tatlım ben midwestskincare.com sitesinden 4 kere alışveriş yaptım. Hiçbir sorun yaşamadan 10-12 iş gününde teslim aldım. Benim aldığım ürünler skinceuticals'ın. İstersen bir ara gözat. Parfümleri de cheapsmells.com dan istedik. Ayrıca kozmetik de alabiliyorsun.

xesrax dedi ki...

http://www.cherryculture.com/
http://cheapsmells.co.uk

biçok kişi gibi bende bu iki siteden sık alışveriş yapıyorum cnm. Hiçbi sıkıntısını görmeidm henüz :*

Yeşim dedi ki...

Hatta 1 saat önce cheapsmells.com dan siparişlerimiz geldiii :) çok mutluyummm. Sorun yok gayet güzel paketlenmiş :)

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

internetten kozmetik alışverişi, avon ve flormar siteleri hariç hiçbir yerden yapmadım.Orjinal ürün yollamazlar diye endişeleniyorum..Gerçi orjinal olmasa bile anlamak da kolay değil ama en iyisi gidip deneyerek görerek almak sanki..

! POSH BUTİK ! dedi ki...

kuşum strawberryde falan orijinallikleri konusunda şüphen olmasın orijinal ürünler satıyorlar ama benim tazelikleri konusunda şüphem var! Piyasa fiyatından ucuza satıyorlar bu demektir ki toplu alım yapıyorlar o yüzden acaba ürünlerin üretim tarihi, tazelik vs konusunda içimde şüphe oluşuyor:S Sonuçta aldığımız o allık, maskara vs her neyse, ne zamandır ellerinde acaba merak ediyorum.

Hazan Esintisi dedi ki...

Yurtdisinda yasiyorum ben ve buradan strawbeery sitesine girilmiyor cünkü ürünlerin sahte oldugu düsünülüyor. Sahte olmus olsa bile bence cok iyi kopyalamislar derim cünkü Türkiye'de iken verdigim siparile gelen Estee Lauder ürünlerim ve douglastan aldiklarimdan hic bir farki yok ama yinede arastirmak lazim..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)