27 Mayıs 2010 Perşembe

Dining- room

Hepsi birbirinden farklı yemek odaları, tarzları farklı olsa da insanın içini açıyor. Benim her karede bir veya birden fazla detay hoşuma gitti. Bu güzel odaları görünce insanın sabah akşam misafir ağırlayası geliyor. Ben kendi evimde de yemekli misafir ağırlamayı çok seviyorum:)) Hem aramızda yeni ev kuracak bir sürü arkadaşımız var. Bu detaylar arasından bakarsınız onlara da güzel fikirler çıkar:)







Şimdiii beğenenler parmak kaldırsın:)
ideal home



10 yorum:

lolipu dedi ki...

Ben bennn parmak kaldırıyorum, hepsi birbirinden güzel mekanların:))

ebru şendeniz dedi ki...

valla hepsi çok hoş ama kesinlikle ilk karedeki oda bana çok sıcak geldi:)))ikincininde sandalyelerine bayıldım:))temmuzda yeni evimize geçicez işallah bu tip fotoğraflar fikir açısından harika teşekkürler:))))

Selin Ergeçer dedi ki...

4.yü ve en son lila ağırlıklı olanı çok beğendim ben :))) gerçekten de orda olup misafir ağırlamak istiyor insan...misafir olmadığında da şöyle ayaklarımı uzatıp dergi okumak da hiç fena olmazdı yani ;)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

canım çok güzel seçimler bunlar
ama bende ilkini beğendim :)

C!lekl! k!z ♪♫ USA ♪♫ dedi ki...

ben de parmak kaldiriyorum....bahce manzarali olan ve lila olan cok seker...

asmabahce dedi ki...

çok ışık alan evleri çok seviyorum, mutluluk kaynağı:)

Chilek dedi ki...

lolipu; :))

Ebru; bende ilkini ve morlu olanı çok beğendim. Rica ederim canım:)

Selin; dimi harika, benim evimde mor ağırlıklı biliyomusun:)))

Bahar;ben de Baharcım:)

Çileklim; evet:)

asmahahçe; bende seviyorum ışıl ışıl oluyorlar.

rukenturgut dedi ki...

seçimlerinin hepsi birbirinden harika.. her karedeki mutfağı çok beğendim.. hele o bahçeye açılan mutfak... off off :)

NzN dedi ki...

İlk kare muhteşem!!!

Yeşim dedi ki...

Ben de sonuncuyu beğendim. Çok şık ve zarif :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)