10 Mayıs 2010 Pazartesi

Happy Mother Day

Bir anneler günü daha geride kaldı. Bir kere daha annem sağ ve yanımda olduğu için şükrettim. Ev ve el yapımı Çilek Reçelim ve bir öpücükle kutladım annemi. Ticari kaygıdan uzak sadece içimden geldiği, istediğim gibi.

Bu tip günlerin günler öncesinde reklamlarda radyolarda barım barım ticaret kokan, sanki bunca yıldır pırlantalarla kutlanan bir günmüş gibi lanse edilmesine sinir oluyorum. Ayrıca herkes anne ve babalar gününün ne zaman olduğunu biliyor. Bu kadar insanların gözüne sokulmasına ne gerek var? Annesini ve babasını hastane köşesinde beklerken gözyaşı döken evlatların ya da evladını toprağa vermiş bir annenin acısını depreştirmek, ticaretten daha mı az önemlidir? Evet bu günleri kutlayalım, ama birazda etrafımızda olsun gözümüz kulağımız. Bize duyarlı olmak yakışır. Öyle değil mi?

Anne olanların anneler gününü kutlarken, benim gibi henüz anne olmayanların da istekleri doğrultusunda kutlayacakları nice anneler günü dilerim:)

7 yorum:

NiLaY dedi ki...

canım harika bir hediye ile kutlamışsın cidden annenin anneler günü, inşallah seninkini kutlayacağımız günler de yakındır :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Evet işte bu o reçellerden daha tatlı olamaz hiçbirşey.

canan dedi ki...

benim anneler gününde anneme hediye verebilme fırsatım pek olmadı. ama reçel süper fikirmiş.
ben de bugün ilk defa çilek reçeli yapıcam. anneme ithaf ediyorum o zaman:)

Hobicell dedi ki...

Ablası iyi haftalar,

Ne güzel bir hediye bu, janjanlanmamış, bir tomar para dökülmeden, rant kaygısı olmadan, içinden geldiği gibi doğal ve samimi bir hediye, eminim annen için en dğerlisi de budur. Bende dedim annesi sağ olanlar kıymetini bilsin diye...

Seni unuttum sanma sakın, haberin varmı bilmiyorum ama epeyce bir tadilata kalkıştık, yeni yeni nefes alıyorum. daha önceden bekleyen arkadaşlar vardı, sırayla sana gelicem, az kaldı, önümüzde ki hafta gözlerin şenlenecek:)

Chilek dedi ki...

Nilay, inşallah canım:)

Modaretor; bence de:)

canan; ona gitsin evet, eminim çok güzel olacaktır.

Hobicell; teşekkürler ablacım.

Yeşim dedi ki...

Canım ne kadar özel bir hediye vermişsin anneciğine :) Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Bu yıl iyice ticarete döküldü bu özel günler :( Geç oldu biliyorum yine de senin ve anneciğinin anneler günü kutlu olsun :)

KaLinka dedi ki...

aman yarabbim, tehlikeli birseyler goruyorum orada, pastalar falan…

bu arada blogum da senin icin bir sey var, bence bu ara bir ziyaret et :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)