3 Mayıs 2010 Pazartesi

Kaldığımız Yerden Devam

Hayatımı dondurduğum yerden yaşamaya başladım. 6 haftalık rapor sürecinden sonra bu satırları ofiste yazıyorum. Evet evet yanlış duymadınız sonunda işe başladım:))) Sabah güler yüzlü, sevecen arkadaşlarımın geçmiş olsun temennileriyle aydınlandı günüm. Kolumda hala güç kaybı olduğu için anne evinde olacağım bir süre daha...
Bu arada dışarıda çok güzel bir hava var, sıcak ama hafif rüzgarlı...


Haftasonu yoğun geçti, Nisan'a hoşçakal Mayıs'a hoşgeldin diyemedim.


Mayıs umuyorum ki bir dolu güzellikle geldin, hoşgeldin:)
Hepimize iyi ve güzel geçecek bir hafta diliyorum...

11 yorum:

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canım umarım herşey gönlünce olur.Çok geçmiş olsun.Sevgiler

lolipu dedi ki...

Şekerim hoşgeldin, yarın bi ara geçmiş olsuna gelicem, olur mu?

Deliler Teknesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

Yeşim dedi ki...

Canım, bununla geçmiş olsun. Hayat akıyor, yakala onu ve sımsıkı sarıl. Hiç bırakma. Kolun da yavaş yavaş eski haline dönecektir. Sana kucak dolusu sevgi ve umut gönderiyorum, ihtiyacın olduğunda onlara sarılman için :)

NiLaY dedi ki...

herşeyin çok güzel olacağı ve sağlığımızın yerinde olacağı bir mayıs ayı olsun canım :)) sevgiler..

Burcu dedi ki...

hadi bakalım iş başına o zaman :)) çok geçmiş olsun tekrardan

pinkpowder dedi ki...

geçmiş olsun çok. :)

Chilek dedi ki...

mkblkoncept;canım çok teşekkürler:)Benden de sevgiler...

lolipu;Simincim çok özledim gel walla:)

Deliler teknesi;Teşekkürler

Yeşim;Canım sen harikasın sen gönderirsinde ben sarılmazmıyım:)sevgiler,öpücükler

Nilay;evet kesinlikle:)Sevgiler

Burcu;Canım çok teşekkür ederim:)

pink powder;teşekkürler:)

ozgur dedi ki...

Çok geçmiş olsun tekrar,
Mutlu ve sağlıklı baharlar olsun.
İşlerinde de kolaylıklar.
(Aşağıdaki banyolara bayıldım)
:===)))

Mimosa Café+Design dedi ki...

geçmiş olsun ben de dizimden 2.5 aydır çekiyorum. kasların eski gücüne gelmesi biraz zor oluyor ama geliyor. umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz. blogunuz çok hoş. sevgiler.

Chilek dedi ki...

Özgür;teşekkür ederim,hepimize güzel baharlar olsun.

Mimoza Cafe;evet gerçekten kırık zaman ve sabır gerektiren bir rahatsızlıkmış.Bu arada bloguma hoşgeldiniz:)Sevgiler

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)