17 Mayıs 2010 Pazartesi

Muradım Murad:)

Pek ürün tavsiye etmeyi sevmiyorum. Herkesin cildi ve bakış açısı farklı oluyor. Ama söz konusu "Murad" olunca iş değişiyor benim için:) Yüzüm için yaz kış güneş kremi kullanıyorum. Yağsız olan ürünler tercihim. Nihayetinde Murad'la tanıştım. Bundan sonra başka ürün kullanacağımı da zannetmiyorum:)SPF 30 ama diğer ürünlerin SPF 50'sine eşdeğer. Nemlendirici özelliğine ve kırışık önleme özelliklerine de sahip olduğu için, yüzünüzü temizledikten sonra sadece bunu sürmeniz yeterli oluyor.


İşte bu nedenlerden dolayı tavsiye e-de-bi-liyo-rummm:))




3 yorum:

KaLinka dedi ki...

clinique city block'u hic denedin mi? cunku gecenlerde bende bir suru gunes kremi aldim, annemle ikimiz icin. clinique city block'la murad arasinda kalmistim, murad'dan emin olamadim clinique aldim.

asmabahce dedi ki...

murad'ın ben de hayranıyım her ürününün hatta

Begonvilli Ev dedi ki...

Böyle yararlı tanıtımlar için teşekkürler. Deneyeceğim.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)