25 Mayıs 2010 Salı

Yol Almak Lazım


Toparlanmak, yol almak lazım. Kafamda yapılacaklar listesinden kurtulmak sonra yenilerini eklemek lazım.
Sık sık bunalıp direksiyon başında hüngür şakır olmaktansa birşeyler yapmak, durumlara alışmak ve kabul etmek lazım.

Listede de neler mi var? Ne yok ki? Rejim var, uzun zamandır yapılmayan spor, gidilmeyen bir salon var. Sonra okunacak bir dolu kitap var. Daha az televizyon, daha çok müzik ve zamanı kaliteli geçirme çalışmaları var. Bunun yanı sıra izlenecek bir sürü filim var. Pişman olmamak için geriye dönüp bakmadan yürümek var...
Bir dolu fotoğraf çekmek var, öğrenmek çabalamak var. Sevdiklerine sarılmak var sıkı sıkı, Chilek'le daha çok zaman geçirmek, onu şımartmak var.

Tüm bunları yapmak için istek var, hadi o zaman kalk daha neyi bekliyorsun?

12 yorum:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım inşallah hersey yoluna girer mutlu olursun ama şöyle birşey var hayatı plana sokmaya gelmiyor sırada su var bu var yapmamız lazım demekle olmuyor o zaman yapacagımız varsada yapmıyoruz en güzeli akısına bırakmak gerci senin içinde istek var =)hersey gönlünce olur inşallah.

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben de aynen senin gibiyim, bazen o kadar çok yapacak şey ama o kadar az enerjim vardır ki, yataktan bile kalkasım gelmez. Ama bazen de düşünüyorum acaba kendimize haksızlık mı ediyoruz;belki de olduğumuz gibi olmalıyız artık rejim diye spor diye kendimizi germemeliyiz,akışına bırakmalıyız...Bunu söylüyorum ama ne kadarını gerçekleştirebiliyorum o da ayrı tabii...

Diidem dedi ki...

yapmak istediklerimi ve listelediklerimi yazmanız beni çok şaşırttı.araba kullanamıyorum ama müziğim kulağımda yolculuk yapıp düşünmek beni o kadar rahatlatıyor ki.şarkı da benim için dinlenilmemesi lazım bir şarkı ama olsun dinliyorum yine de :D acıya tuz basmak belki de bu ama geçicek bu dönemler de biliyorum :) umarım sen de çabuk ve incinmeden atlatırsın bu dönemleri :)

Yeşim dedi ki...

O zaman ben de sana diyorum ki: Az laf, çok iş... Hadi bakalım kaldır totonu spordan başla, gerisi gelir ;) İstediğin ne ise onu yapmak için güç versin sana Rabbim. Kucak dolusu sevgi ve öpücük gönderiyorum belki işine yarar :)

Selma Er dedi ki...

ben de toparlanmak istiyorum..okuyamadığım onlarca kitap,gidemediğim-göremediğim yerler,fotoğrafını çekmek istediğim güzellikler-bazen hüzünler..sık sık birçoğumuz birçok şeye üzülüyoruz..birçok şeyi erteliyoruz..herşeyi içimize atıyoruz..kendimizi dışarıya,sevgilere,paylaşımlara kapatıyoruz..aslında herşey paylaştıkça güzel..tabii çok yakın bir dost ile,sevdiklerimiz ile..

Chilek dedi ki...

Handan; haklısın ama bırakınca da bu sefer dağılmışlık hali sıkıyor insanı keşke bir ortası olsa.

Selin; Evet Selincim bu aralar hayli düşük enerjim, akşama kedimi sevip enerji depolamak niyetindeyim.

Diidem; Demek ki benzer şeyler yaşıyoruz bu aralar umarım bu süreç ikimiz içinde akar gider.

ŞuŞu dedi ki...

işleri biriktirmeden bitirmek lazım,gülümsemeyi unutmamak lazım,daha az sinirli daha çok sevecen olmak lazım,hemen pes etmemek lazım,rejime durup durup mola verdirmemek lazım,koşmak lazım yetişmek lazım,yetiştirmek lazım,bunları yaparken aklıma mukayyet olmam lazım:D

Sevgilerimle:)

zeynep dedi ki...

canım yeni makinen hayırlı olsunnnn=) hernekadar konuyla alakalı olmasa da yazmak istedim=)

Bero dedi ki...

Her şeyden önce umut dolu olmak lazım :)

plndrkn dedi ki...

Yazdıklarını okuduğum zaman şakkadanak bayılıvericek gibi oluyorum, hep aynı zamanlarda aynı yerlerden mi bakıyoruz hayata nedir bilemedim :))
ben de "yok"tum sonra "var"oldum. bir bakıver, belki sana da enerji verebilirim :)

Chilek dedi ki...

Yeşim, sen gönderirsin de işe yaramaz mı? Canım benim:))

Selma Er; işte o ertelemeler yoruyor artık beni:(

Şuşu;kesinlikle katılıyorum:)

Zeynep; canım çok teşekkür ederim, başlangıç için iyi oldu sanırım:)Artık gelir gelir sizi çekerim:))

Bero; umut olmadan olur mu?

plndrkn;bkarsın birgün yollarımız kesişir bunları uzun uzun konuşuruz:)

Burcu dedi ki...

bak yeni başlangıçlar yapmaya başladın bile hem güneşli günler enerjisini de getirir merak etme :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)