10 Haziran 2010 Perşembe

Bir Film Bir Kitap

Farkettim ki uzun zamandır film ve kitap postu hazırlamamışım.
En son izlediğim film ve kitabı paylaşmak gerek dedim:))

Kamera arkasında Fatih Akın, önünde de Uğur Yücel olduğu için merak edip, izlenecekler arasına aldığım bir filmdi.

Çoğu eleştiriye rağmen ben beğendim. New York' un beş ayrı bölgesinde evrensel temalı aşklardan bahsediyor. Bence özgürlük duygusunun da bolca hissedildiği bir yapım olmuş.

Paris Je' TAime' yi izleyenler için kıyas kabul etmeyecektir. Ama çizgileri çok yakın. Aynı başarıda mı? derseniz kişisel fikrim "hayır"dan yana...

Oyuncu kadrosunda ki zenginlik görsel anlamda mutluluk veriyor.

Natalie Portman, Orlanda Bloom, Andy Garcia ve Uğur Yücel'i aynı filmde görmek beni mutlu etti.

Bakalım sizlerin yorumları ne olacak?



Son zamanda bitirdiğim kitabım ise Paul Auster'dan "Görünmeyen"...


1967 baharında New York'ta aşlayan ve iç içe geçen 4 bölüm içerisnde aşkı, tutkuyu, cinsel açlığı ve ilişkileri anlatan bir kitap.

Paul Auster'ın her hitabında olduğu gibi okunması kolay, dilinin yalın olması yine benim için güzel bir ayrıntı.

Kitapta bahsi geçen kişiler ve olaylar kolaylıkla birbirinin içine geçebilecek nitelikte aslında. Bu nedenle okurken biraz karışabiliyorsunuz.

Adam Walker kadar sıradan bir karakterin koca bir ağı nasıl ördüğüne keyifle şahit oluyorsunuz.

Ben beğeniyle tamamladım kitabı...

Güne sakin ve keyifle devam edelim, bir de bunu dinleyelim ne dersiniz?

3 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

canım güzel paylaşımların için teşekkür ederim :) ilk fırsatta değerlendireceğim ;)

♥pemb€sinti dedi ki...

güzel bir paylasım saol

C!lekl! k!z ♪♫ USA ♪♫ dedi ki...

ben de degerlendirecegim fikirlerini kitap burda zor ama filmi izlerim...tesekkurler...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)