4 Haziran 2010 Cuma

Friday, I'm in LOVE

Suyun pozitif gücünü kullanarak güne mutlu başladım. Oldukça erken kalktım. Misss gibi kokan kahvemi ağır ağır acelesiz yudumladım. Sonra bugün kendime sabah fönü hediye ettim. Ofise geldiğimde saçlarım fönlü hatta makyajım bile yapılmıştı=)) Yine yoğun bir haftasonuna doğru koşuyorum ama keyifliyim.


Bu arada bugün fotoğraf makinam geliyor. Yarın Afsad'a başlıyorum. Tüm hafta sonu küçük kızımla aşk yaşayacağız gibi görünüyor=) Malum büyüğü Chilek abla oluyor artık=) Hadi bakalım ben kaçtım, yapılacak çok iş var...
Herkese keyifli bir haftasonu dilerken, bunu dinleyip moda girelim ne dersiniz?=))

9 yorum:

NiLaY dedi ki...

harika canım kızın ayrı bir heyecan kurs ayrı, şimdiden başarılar dilerim en kocamanından :) ara çekimleri haber ver belki takılırım yanına :)

Burcu dedi ki...

kızınla ilk kareni bekliyorum bak ona göre çek :)) sana da iyi h.sonları canım

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Cuma tam cuma olmuş sende :)
bu tempoyla iyi hafta sonları sana
kızında hayırlı olsun ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm ne kadar güzel yazmışsın :) O sabah kahvesinin tadı hiçbir şeyde yoktur ;) kızını da dört gözle bekliyorum :)) iyi ve mutlu haftasonları :))

potila dedi ki...

Sana da Mutlu hafta sonları canım:))

Yeşim dedi ki...

Canim mutlu bir haftasonu gecirmeni diliyorum. ilk karelerini heyecanla bekliyorum :)

Syhn dedi ki...

happy monday de benden o zmn ;)

Chilek dedi ki...

Nilay; canım çok teşekkür ederim beki harikalar yaratırız beraber:))

bahar; çok teşekkürler canım:)

Selin; tatlım çok sağoll:)

Potilla; :))

Yeşim; ne yalan söyleyim bende bekliyorum heyecan içerisinde:)

Syhn; :)

Chilek dedi ki...

Burcu; nasıl bir heyecandır bilemezsin, ellimde sürekli neredeyse birlikte uyuycaz o derece yani:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)