23 Haziran 2010 Çarşamba

Gezenti ruhum yine yollarda...

Otur desemde nafile (!) bugün yine yollarda ruhum. Bedenim ofiste ama ruhum öyle yerlerde ki...
Yeşillerde, sepeti kolunda capri taytını giymiş serdiği yaygının üzerinde koca bir ağaç gölesinde keyif yapıyor. Sepetinde bolca meyve ve şarap...
 Yanında kitabı dekorasyon dergileri, sevgilinin dizinde yatarken tek bacağını kıvırıp bir diğerine atmış elmasından bir ısırık alırken:)


Rüzgarın beni sersemletme halini seviyorum, ılık esen rüzgarın çıplak tabanımı yalamasından hoşnutum.
Gözlerimi kapatıyorum, mp3 den gelen ses Ella Fizgerald'a ait..Bunu söylüyor yumuşacık sıcacık...

Şimdi ruh bu haldeyken gün çabucak biter mi? Bakarsınız öğle yemeğinde atarım kendimi yeşillere belli mi olur? Tamam tamam atacak olursam söz haber vereceğim:)))

4 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Blogunu okurken bir an için hastaneden uzaklaştığımı fark ettim :) Ve ne yazık ki gerçeğe döndüğümde işte buradayım :( Keşke o ağaç gölgesinde olabilseydik şimdi :))

plndrkn dedi ki...

Bende sana ait bir şey var ;))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Fotoğraflara yine bayıldım ve gezinti ruhuna :) Öperim...

Yeşim dedi ki...

O ağacın altında olmayı, kitabımı okumayı çok istedim şimdi. Nasıl biter ki bu hafta? Sevgiler tatlım.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)