15 Haziran 2010 Salı

Kurabiye Kokulu Mutfaklar

Rengarenk sıcacık görünümlü, modern çizgiler taşıyan mutfaklara bakmaya doyamıyorum. Mutfak keyfi benim için vazgeçilmez. Uzun pazar kahvaltıları, ardından içilen türk kahvesi günün yarısını mutfakta geçirmeme sebep olsa da, seviyorum n'apimmm:)) Hele bir de evi ev yapan, fırından sızan kurabiye kokularıyla güne başlamak gibisi yok benim için...
Eğer sizde benim gibi mutfak keyfi seviyorsanız, bu mutfaklar sizin de kanınızı kaynatacaktır:))









Nasıl buldunuz? Çok ciciler dimi?
ideal home

9 yorum:

plndrkn dedi ki...

Evet çok ciciler, hangisini daha çok sevdim bilemedim :)

TANNESİ dedi ki...

Ben özellikle sondan ikinci masayı, Pazar kahvaltıları için çok beğendim.

nane şekeri dedi ki...

mutfağa girip kurabiye pişiresim geldi :)

asmabahce dedi ki...

hem de çok ciciler, bol ışıklı, miss:)

Selin Ergeçer dedi ki...

1 - 3 - 5 - 7
bunlara bayıldımmmmm :))))))

Burcu dedi ki...

ne sıcak havaları var bayıldım hepsine özellikle ağaç masa renkli sandelyeler süpeeeeeeeer

.ankara düşleri. dedi ki...

ne güzeller:)9 ilk resimdeki perdeye bayıldım:)
nben hep mutfağımda kırmızı perde kullanmayı hayal ederim.buna ise bayıldım :))

Beyza dedi ki...

Gercekten hepsi birbirinden guzel!

Chilek dedi ki...

plndrkn; walla bende:)

Tannesi; haklısın keyfi süper olmalı:)

nane şekeri; ee bize de yolla o zaman:)))

asmabahçe; ışığın güzelleştirmediği alan yok sanırım:)

Selin; evet canım bende çok sevdim:)

Burcu; eskitme havasında oldukları için daha da sıcaklık katıyorlar ortama:)

ankara düşleri; birde duvarın kırmızı olusu çok güzel. Eski evimde benimde duvarımın biri mor du:)

Beyza; evet:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)