30 Haziran 2010 Çarşamba

Pazar keyifsizliğimin mutlu sonu:)

Pazar sabahı hazırlanmış uzun kahvaltı ve biryerlere yetişmenin telaşı olmadan geçecekti güya...


Chilek normalde kahvaltıda masaya uzanır varsa fındık yoksa zeytin çalıp onunla oynamak ister. Hatta kızacağım içinde içeri ağzında saklayak götürür(dü). Bu pazar hiç oralı olmadı, birgün öncesinde kustuğu için halsiz diye düşündük. Kusmalar şiddetlenince soluğu Veterinerimiz'de aldık. Midesinde ki kıl kütlesinden sindirim yapamıyordu. Hemen iğne ile bayıltıldı. Bayılırken patisini uzatmsı yok mu? Beni bırakma diyen çocuk gibiydi resmen. Önce midesinin temizlenmesi için kusmasını sağladılar. Sonrada kıl sorunu olmasın diye kızımı traş ettiler. Üzerine bir iğne daha oldu. Alıp eve geldiğimizde yürüyemiyordu bile. Tüm pazar ateş ve kusma ile geçti. Gece benimle, kolumun altında uyudu ve sabaha karşı yine kustu. Pazartesiyi de böyle geçirdik. Dün sabah bile yatıyordu ve günlerdir birşey yemiyordu.


Dün akşam eve gittiğimde beni kapıda karşıladı eski miyavlamasıyla birlikte kucağıma tırmanmaya çalıştı, halsizliği vardı ama Chilek normale dönüyordu. Dün akşam günlerdir hayır dediği tavuğu da afiyetle silip süpürünce keyfimiz yerine geldi:)) Evde bayram havası:))


Bu kareler sofranın etrafında çektiklerim keyifsiz hali. Şimdi kızım kele yakın, biraz uzasın tüylerimiz güzelleşelim o halde de çıkarız karşınıza, yeterki sağlıklı olalım diğmi ama?:))

26 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

yerim ben o güzel suratını masallah kedin çok tatlı bende kedimin resımlerini ekledim çok tatlı şu hayvanlar ya allah ıyıki yaratmış onları yoksa insanlar ne yapardı bılmıyorum :)

Burcu dedi ki...

neyse toparlamış pembiş burun :))

lolipu dedi ki...

ayy yazık yaa, çok üzüldüm. Şimdi iyi olduğuna sevindim. Neyse ki önemli bir şeyi yokmuş Nihancım:)İnsan çok üzülüyor bunlar böyle hasta olunca, dilleri var, dertlerini anlatamıyorlar. Benim de Baron'um vardı. Hastalandığın da çok üzülmüştüm. Çok özlüyorum onu:((

Cerenicus dedi ki...

çok geçmiş olsun, biran önce eski sağlığına kavuşsun...

Pelin P.A. dedi ki...

Uuuu zavallıcık. Pek de güzelmiş yahu, pembiş burnuna bayıldım. Pati altları da pembiştir ve yumuşacıktır kesin kuzucuğun. Çok geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşsun.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Kedilerden cok korkuyorum ama acı cekmeleri üzmüyor değil, iyileşmesine sevindim hyavn beslemediğim için bilmiyorum ama herkes farklı bır bag oluyor diyor.

DEVRIM dedi ki...

ah yerim ben onu..
çok geçmiş olsun..

M¥PriNcessS dedi ki...

yazmayı unutmusum bu arada çok geçmiş olsun sağlına kavuşmasına çok sevındım.. Iyı bak ona cnm..

NiLaY dedi ki...

oyy kıyamam ben bu şirine :) geçmiş olsun canım..

zeynep dedi ki...

canım ne güzel yazıyorsun çocuğun gibi anlatıyorsun hayran hayran okuyorum..

Selin Ergeçer dedi ki...

ahh ben ona kıyamammmm :(((
neyse ki geçmiş, iyileşmişş bebekk, canımmm benim çok geçmiş olsun :)) ne demek olduğunu çok iyi biliyorum...önemli olan geçmiş olması :) keyfi yerine gelir artık yavaş yavaş :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Geçmiş olsun tatlışa! Kedilerin kusması için çimen yemeleri gerek diye bilirim gerçi sen kedi sahibi biri olarak benden daha iyi biliyorsundur belki ama yine de söylemek istedim cnm komşumuzun kedisi de tüylerini yalayarak temizledikleri için o tüyler boğazlarında birikiyor sonra bahçeye çıkıp çimen yiyordu veee hopp kusup rahat:)) sevgiler...

Yeşim dedi ki...

Canıımmm kıyamam ona ben :( Çok geçmiş olsun tatlım. Ben Miya'ya hairball managament mama alıyorum. Tüy yumaklarını engelliyor, bir de benimki çimen yiyor o da iyi geliyor rahatlıyor kuzum. Chilek'in daha iyi olduğuna sevindim. Benim için de öp onu bembiş burnundan.

Sena Çeyiz dedi ki...

geçmiş olsun... Bir vicdansız kedime çarpıp bırakmıştı, ameliyata beraber girdik, narkoza girmesi de çıkması da nasıl olur bilirim. benim için de sevin lütfen, onlar Allahın lütufları :)

Chilek dedi ki...

Burcu; çok şükür:))

MyPrincess; bencede onlar bize armağan, keşke herkes kıymetini bilse:(

lolipu; evet Simincim ya anlatamıyor ya derdini, o bakışlarını görsen ağlamak istiyosun onu öyle çaresiz bitkin görünce, neyseki geçti gitti:)

Cerenicus; kavuştu sayılır ablası az kaldı:)

PelinA; evet patişleri de pembiş, adı o sebeple Çilek zaten o burna sebep:)

Moderator; haklısın bağ oluyor gerçekten ve inan beslemeden bunu anlayamıyorsun, bende eski halime sebep bunu şimdi söyleyebiliyorum ancak...

Devrim; gel ye tabi tam yemelik benim tombiş:)

Nilay; canım çok sağol:)

Zeynep; canım bir süre sonra çocuğun gibi oluyor zaten. Bütün hayvanlar benim çocuklarım tabi ama Chilek başka tabii:))

Selin; çok sağol Selincim hissettiklerimi anladığına eminim zaten:) Evet bu akşam yaramazlık yapacağını bile düşünüyorum bizim yaramazın:))

Posh Butik; teşekkür ederim önerin için ama benim öyle inat bir kedim var ki nereden çim verirsek verelim yemiyor, ısırıp tükürüyor:))

Yeşim; benimki çimen yemiyor işte esas sıkıntı orda zaten, ben proplan kullanıyorum. Bu mama nerede satılıyor? Market maması değil diğmi?

Sena Çeyiz; ah kıyamam ben ona ayy ne büyük acıdır senin için tahmin edebiliyorum. Şu anda sağdır ve sağlıklıdır eminim. Bencede iyiki varlar:)

Yeşim dedi ki...

Canım ben de Proplan'ın Hairball Managament'ını kullanıyorum zaten.
http://www.petburada.com/?urun-detay_4812_Proplan_Hairball_Management_Tuy_Yumagi_Onleyici_Kuru_Kedi_Mamasi_3_1_Kg.html
ben buradan alıyorum genellikle. Petshoplarda da bulabilirsin belki.

Chilek dedi ki...

Süper bende buradan alayım, ben petshop tan alıyordum direk ve hailball da değil klasiğiydi, süper oldu çok sağol tatlım:)

Yeşim dedi ki...

Lafı mı olur tatlım :) Onlar iyi olsun yeter ki :) İkinizi de öpüyorum.

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

benn çok sefdimm kediniii benimm içinn sevv onuu. malesef ben astım hastasıyım ve kedileri sefmek bana yasak. ve cidden çok sefiorumm onlarıııı yumur yumurrlarrrr

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

nasıl bir sevgiyle bahsetmişsin insanı duygusal moda sokuyosun valla =) neyseki toparlanıyorda annesni üzmeyecek artık

Çileksuyu Sibel dedi ki...

kiyamam kalp burunluna,gecmis olsun,bir daha olmasin insanlah...eminim tuysiz de cok guzeldir...

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

O nasıl güzel bi kedi o öyle, gelen günler bunlardan güzel olsun...

Chilek dedi ki...

Dicle; canım geçmişler olsun sağlık ne gerektiriyorsa onu yapıyoruz tabi sen üzülme ben senin yerine severim:)

Handan; modum oydu ondan duygusal olmuştur. Evet iyi canavar içeride koşturuyo hatta:))

Çileksuyu Sibel; ayyy ablası bir gör bence çok güzel oldu:)

Sıradan Bir Sazan; evet olsun dimi:))

Yeşim dedi ki...

Canımm nasıl oldu bembiş burun? :)

Chilek dedi ki...

Canım iyileşti Chilek, çok iyi hatta evi karıştırıp alt üst etmeye başladı bile:))Ne kadar düşüncelisin, sen ne tatlısın yaa:)Öperim seni çok çok...

Yeşim dedi ki...

Ohh çok şükür :) iyi olsun da evi dağıtsın önemli değil :) öperim ikinizi de.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)