15 Temmuz 2010 Perşembe

Daha 30' luylum ben..Ne bu 60'lık tripler...

Nerden çıktı bu kar buz sevdası demeyin ya da deyin (!) "dengesizim" ben. Offf çok sıcak çokkk...
Kışı özledim, kışında gelir burada yazı özledim diye hayıflanırım=)


Eskiden yazlıkta bile çorapla oturabilen sıcaksever ben, artık sıcağı sevmiyorum.
  • Daha 30' luyum hemde ortasına bile gelmedim, hayır menapoza da girmedim.Peki ne bu sıcaktan sıkılma bunalma?
  • Buldum sanırım "yaşlanıyorum". Aklım dışarıda ama burnumu bile uzatasım yok.
Neyse sabrediyorum 10 gün sonra en azından denizde serinleyeceğim...

Amma dır dır ettim değil mi? Belki bu susturur beni=)

6 yorum:

plndrkn dedi ki...

Ben kışseverlerdenim, sıcaklardan bunaldığım için değil, gerçekten kış olduğu için severim. Oldum olası kışı daha sıcak bulmuşumdur. O yüzden şu anda bu resim, bu yazı benim için çok normal geldi :)))

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

ben işyerinde sıcağıda hissetmiyorum ne kötü ne yaz geliyor bana ne kış :)))

10 gün sonra denizle kavuşacak olman ne güzel üfff ben ne zaman acaba

gami'den izler dedi ki...

Haa ha çok alemsin Hnadan'cım : ) Valla o buhranlar bende de var... Kışı özlemedim açıkcası zaten bitmeyen yağmurlar pek izin vermedi de özlem duymama ama isteksizlikler diz boyu. Herhalde bu da geçer..

Sevgiler.

Chilek dedi ki...

plndrkn; sevindim etrafındakiler hep kızıyorlar bana:)) en azından benim gibi biri olduğunu bilmek rahatlatıyor.

Aylin; ayy evet o da fenaymış:( Evet artık iple çekiyorum o bir haftayı:))

Gami;bu git gel ruh hali öldürecek beni zaten:)) isteksizlik desen o da öyle, neyse geçecek...benden de sevgiler:)

Hande dedi ki...

Ben yaz yerine ilkbaharı seviyorum. Tatilde olmayınca yaz çok bunaltıyor :)

Yeşim dedi ki...

Canım sadece sen değilsin böyle hisseden. Pek çoğumuz senin gibiyiz, ayrıca bu sıcaklarda böyle bir fotoğraf bana çok iyi geldi :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)