7 Temmuz 2010 Çarşamba

Doğa dolu bu(bi)gün

Sabah hava biraz kapalı gibiydi, camı açtım manzara aldı götürdü yine beni. Biliyorum önceki hayatımda ya ağaçtım, ya nehir, ya deniz ya da başka bir hayvancık=) Başka tanımı olamaz bu sevginin diye düşünyorum. Bu kadar doğa aşığıyken sabah 09:00'da girip 18:00'de çıktığım bir işimin olmasından şikayet ediyorum çoğu zaman...


ve biliyorum ki böyle yaşlanmayacağım, çürümeyeceğim ve yine biliyorum ki o zaman çok yakın...


Doğanın bize sunduklarından basit iki kare var, bugünkü moduma da uygun=)

7 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

09:00-18:00 çalışma saatlerine benim de isyanım var :) Daha başka, dışarıda, sokağı hayatı koklayarak yapabileceğim bir işim olmalıydı :) bir de istediğim saatte çalışıp istediğim saatte dursaydım...çok mu şey istedim ;)

Elvan dedi ki...

iki fotoda harika... İyi ki paylaşmışsın, çok güzeller..

Aylin dedi ki...

chilekçim canım 9 da girdiğin bi işin olduğu için çok şanslısın bence zira ben 07:30 da iş başındayım :)))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Canımcım, şarkıyı ilk kez diledim ve mesaim 8'de başlıyor ve yine bayıldım fotoğraflara, bi de öpüyorum...

zeynep dedi ki...

bu taşları okadar görüyorum ki şu sıra=)

Chilek dedi ki...

Selin; ay canım artık böyle bir iş istiyorum:))

Elvan; teşekkür ederim:)

Aylin; oooo baya erkenmiş o:)

Sıradan bir sazan; bende öpüyorum canım:)

Zeynep; bende görüncede çekmek istedim. Boşver taşları fotoları nasıl buldun:P

Yeşim dedi ki...

Benim de bu aralar alıp başımı gidesim var çok yoruldum bütün günüm 4 duvar arasında geçiyor 2 haftadır günde 10-11 saatim işte geçiyor :( Üstüne bir de evdeki mesai. Çok daraldım çooookkk.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)