29 Temmuz 2010 Perşembe

Hamam ve masaj mı? Nerde olsa giderim=)

Alanya'da hava 50 derece ama bu benim Derya'mla koştur koştur hamama, oradan da masaja gitmemize engel ol(a)madı=)

Sonrasında da denize girdik ki olduk pamuk, o derece yani. Evden yazıyorum tüm sinirlerim alınmış, pamuk gibi olmuş vaziyetteyim=)


Ha bi de masaj öncesi kil maskesi yaptırdım cildime ışıldadım vallahi, kaymak oldum kaymak=)

Buraya gittik tertemiz ve Türkler'e öncelik veren bu müesseseyi canı gönülden kutladım, adamı sarılıp öpecektim ama sakin ol Nihan deyip tuttum kendimi...Bu da yolu düşen olursa falan diye...

5 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Kıskandım...
Hamama gitmeyeli oldu aylar...
Seviyorum o pamuk halleri bende...
İyi kal...
Başka alternatif tanımıyorum...

Öptüm...

Selin Ergeçer dedi ki...

Oohh süper olmuşşş :)) arada iyi gelir gerçekten de...;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ohh mis vallahi benimde öyle bir ihtiyacım var ki su anlattıklarına, hiç hayır demem valla =)

Burcu dedi ki...

bayılırım bende hamam sonrası o mayışma haline :))

Yeşim dedi ki...

Ohhh yarasın tatlım :) Çok severim hamamı. Nasıl rahatlatır insanı bilirim. Nasıl canım istedi şimdi ;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)