20 Temmuz 2010 Salı

Kendimi kaybettim hükümsüzdür...

Gece bacağıma giren kramplarla uyanıyorum bu aralar, bu bende bir uyarıdır ne zaman kalsiyumu azaltsam sinyal verir bünye...

Farkettim ki bu aralar kendimi kaybetimiş/ unutmuşum. Kendim için bir bardak süt, bir kase yoğurt koymaz olmuşum.

Bu kadar koşturmak istemiyorum, kendimi dahi unutacak kadar hem de...



Yaşamak için ölmek gibi bişiy bu, çalışmak ne için? Yaşamak için..Unutulan şey bu (!) çoğu zaman

Kendime söz verdim tatil dönüşü eski Nihan olacağım, ne kaldi ki şunun şurası 3 gün(cük) hemde...

6 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

başkaları için herşei yaparken kendimizi hep unutuoruz zteen:/

Yeşim dedi ki...

Hadi bakalım tatlım :) Bir de nasıl yapabildiğini yazarsan, çünkü bu ara seninle aynı durumdayım :(

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

3gün 3gün bende aynı sayımdayım:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Evet,hayat hızlı geçiyor.İş odaklı olmamak lazım,geçen zamanın telafisi yok çünkü...))
Demesi kolay tabi.. :))

Chilek dedi ki...

Kbr-Bhdr; haklısın canım malesef:(

Yeşim; yapacağımda bakalım nasıl orasını yazarım sana:)

Modaretor; hadi o zaman geçsin hemen:))

Pınar; kolay değil ama doğru olan söylediğin şey canım:)

NiLaY dedi ki...

aman canım kendini ihmal etme diyeceğim sanki ben kendime çok bakıyormuş gibi :) ama çoluk çocukta olunca hayat daha da bir koşturmacaya dönüştü benim için anne-iş kadını-eş-çocuk-kardeş-arkadaş... vb ilişkilerden inan kendime birşey yapmayı bırak kendimi düşünmeye vaktim yok maalesef ama yanlış mı yanlış dediğin gibi 3 günlük dünya :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)