1 Temmuz 2010 Perşembe

Mimmmm ve MyDressy

Sevgili Yeşim' cim beni mimlemiş. O zaman gelsin cevaplar:)


Felsefem: Akışa uyum sağlamak
Hayat: Tecrübe
Çocukluk: İçeride bir yerlerde duruyor
Güneş: Enerji
Gözler: Işık
Yıldızlar: Gece
Güzellik: Kalp
Sevgi: Koşulsuz
Aşk: Herzman
Müzik: Çoktan seçmeli
Dost: Canlarım
Para: Olmalı
Zaman: Hız
Erkekler: İnsan
Savaş: Vahşet
Ağlamak: Güzeldir
Deniz: Üzerinde, içinde veya kıyısında yeterki olayım
Hayal: Özgürlük

Bu mimi cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.

Bu arada Sevgili Sibel ve bir arkadaşı moda dünyasına giriş yaptılar. Online olarak satış yapılan bir site kurdular. Değişik ve farklı tasarımlarla burda bizden destek bekliyorlar. Vaktiniz olduğunda göz atarsanız belki sizin için uygun birşeyler vardır diye düşünüyorum:)

5 yorum:

NiLaY dedi ki...

karşılıklara bayıldım valla :) gerçekten hayat tecrübe :) yönlendirmene de hemencecik bir bakayım, teşekkürler..

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

deniz için kesinlikle ben de aynı şeyleri düşünüyorum.:)

Yeşim dedi ki...

Canımmm, cevaplarına bayıldım. Kalp, güzel olmalı kesinlikle :)

Chilek dedi ki...

Nilay; canım:)

O.K.A; diğmi ama:))

Yeşim; bence de:))

Hayatımın Her Rengi dedi ki...

Mydressy'deki elbiselere bayıldım. Özellikle romantik olanlar çok hoş ama sanki biraz pahalı gibi (:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)