23 Temmuz 2010 Cuma

Tatil zamanı...Tik tak tik tak

Geçen sene yaptığımız mavi yolculuktan birkaç kareyle sizi başbaşa bırakıp, 1 hafta tatile çıkıyorum. Bu sene yazlıkta bol dinlenmeceli bir tatil bekliyor beni. Şimdilik bir hafta... Gidiyor olmanın verdiği hafiflikle güne uçuşarak başladım=)


Bu yolculuğu uzun bir zaman bulduğumda ayrı bir post olarak anlatmayı düşünüyorum...
Bu sene Ağustos sonu yine planda mavi yolvuluk var gibi ama ayarlayabilecek miyiz? şimdilik belirsiz.


Geçen sene makinam yoktu, arkadaşımın Canon'una el koyup çektiklerimden 3 kare...


Son kare deniz dostlarından, ben olurum da hayvanlar olmaz mı? Diğmi ama=)

Herkese iyi haftasonları diler, bunu da dinler kaçarım...

Ps: Bu arada fotoğrafı çeker çekmez dostları tekar sulara bıraktık, hiçbir zarar görmeden...

11 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

İyi tatiller canımın içi, bi Bozburun gibi geldi buralar bana. Hı? Çok çok eğlen ve dinlen...

ayci dedi ki...

bir afta yetmezzzz ;)
daha cok yap

Zeynep A. dedi ki...

iyi tatiller, keyfini çikarman dilegimle! =)

nar dedi ki...

Güzel tatiller Chileğim:)

Chilek dedi ki...

Sıradan Bir Sazan; Evet Sazan'cım orası tamda Bozburun, süpersin:))

ayci; yetmeyecek biliyorum diğeri de Ağustos'a artık. Eylül'de de bayram var:))

Zeynep; bende öyle umuyorum:)

nar; narcım benim teşekkür ederim:)

EzoNe dedi ki...

Deniz kestanelerine bayılırım. Aramızda farklı bi etkileşim var :P Ama bu fotoğrafta ki deniz yıldızı da şimdiye kadar gördüğüm en güzel deniz yıldızı :))

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

yeni tatlden gelmiş bulundum. aklım denizde kalmışken allahım bu güzel denizde yüzmek istedim napıcam ben tatilimde bitti chilek:(((

zey0zey dedi ki...

tatiller bitmesiiiiiin

Mavi Masal dedi ki...

Çok güzel yerlermiş.Benim de oralarda olasım geldi :)

Travis dedi ki...

yıldızdan fazlası..

Yeşim dedi ki...

Yarsın tatlım :) güzelce dinlen, yenilen, gel. Özledim seni...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)