2 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir son= Bir başlangıç

Evet tatil şimdilik bitti ve ben bugün ofisten canlı heyecanlı bildiriyorum=)
İş yerinde baya yoğun geçecek 2 haftaya girdik ve ben tam ortasına düştüm...
Tatilde çektiğim fotoğrafları daha bilgisayarıma dahi aktaramadım, dün geldim daha yerleşememe durumları hakim evde de=(


Yaz bitmeden daha yapılacaklar var=)
Bu arada tam bu postu hazırlarken Elf siparişlerim geldi, hafta güzel başladı umarım gerisi de güzel geçer.
Herkese keyifli geçecek bir hafta diliyorum.

4 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canımmm hoş geldin :) Kolaylıklar diliyorum sana. Tatil sonrası çalışmak zor gelir.

EzoNe dedi ki...

Hoşgeldiin tatlım :)) Sen geldin ama ben kaçıyorum yine bir kaç günlüğüne :) Neyse sen eşyalarını yerleştirirken ben gidip gelmiş olurum :P

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatil sonrası ilk gün kabus gibi geçer ama tatilin enerjisi umarım bugüne yeter :)) kolay gelsin canımcım ;)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

hoşgeldin,resimleri bekliyorum bakıp bakıp avunurum burda

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)