19 Ağustos 2010 Perşembe

Dostlarımız için..Uzaktan sevmekle fayda sağlanmıyor

Dün sevgili Selin durum hakkında detaylıca bilgi verdi bize=)
Bugün de ben bahsetmek istedim. Dostlarımızı eşya kapsamından çıkartmak için verilen mücadeleye hepberaber el atalım istiyorum. Ben imza toplamaya başladım, duyarlı olan herkesi destek vermeye çağırıyorum.

Bu minik benim dostum Chilek, artık onu bilmeyen tanımayan yok=) Benim için aynı zamanda onun hakkını aramak bir anlamda. Hamile hayvanlara tecavüz edip, sonrasında 5 milyon para cezasıyla ortada gezinmeyi kınıyorum ve bu düzene "hayır" deyip sesimizi yükseltmeye bekliyorum hepinizi.


İstanbul'da olanlar Tuna Arman' a destek için Galatasaray Lisesi' nin önünde oturma ve imza eylemine katılabilirler.

Olmayanlar için imza formunu indirip, alabildiğince imza alıp Tuna Arman' a ulaştırmak yeterli. Daha fazla bilgi ve formu indirmek için http://www.dostlarimizicin.com/ adresine...

Bir kişiden ne olur demeyin, damlaya damlaya göl olduğunu unutmayalım lütfen...

11 yorum:

Yeşim dedi ki...

Destekliyorum ve bu pisliklerden de iğreniyorum.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

iğrenç insanlar hemen bakıyorum ttalım

M¥PriNcessS dedi ki...

istanbulda değilim ama destekliyorum bende bu arada kedin zayıflamış mı biraz cnm resımde mi öle cıkmıs iyi bak ona lütfen :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

duyarlılıgın için tebrik ediyorum canım simdi duydum ve iğrendim, yazıklar olsun vallahi ne diyeyim. ben de katılıyorum cnm.

Chilek dedi ki...

Yeşim; bende canım hem de ne iğrenmek:((

Aylin; sağol Aylincim:)

MYPrincesss; canım orada hastalanmıştık ve tüyleerimizi traş etmiştik, o yüzden öyle minnacık küçücük:(

Handan; çok teşekkür ederim artık dur demeli bu kadar vahşete:((

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm harikasın sen :) eminim ki çok güzel insanlara ulaşacaksın ve o güzel insanlarla, herşey daha güzel olacak :) bu arada ben bu chileği yerim :))

yLmz.com dedi ki...

bende kedi almayı düşünüyordum aslında, bu iyi geldi gibi;

bu arada Chilek'in resmini çok iyi çekmişsin (:

Chilek dedi ki...

Selin; Canım el ele verip çözeceğiz bu konuyu onlara kimse eşya muamelesi yapamaz:(

yLmz.com; evet okudum yazıyı, çok sevindim:) Ayrıca teşekkür ederim malzeme güzel ondan ii çekebilmişim:)

allımorlu dedi ki...

blog aleminden hayvanlara daha fazla duyarlılık bekliyoruz..zaman geliyor 1 liralık şeyler için sayfalarca yazı döşeniyor,ama bu tür sosyal konulara biçok blog umursamaz davranıyor..annesin,anne adayısın sonuçta duyarlılık göster, evladına hayvan sevgisini aşıla değil mi? bilimsel olarak kanıtlanmış gerçekler var,hayvana şiddet uygulamanın,tecavüzün bir adım sonrası insana,çocuğa yapılıyor..bilinçlenmek son derece elzem..hayvanlarla ilgili sosyal konulara değinen blogları görünce memnun oluyorum ve bikaç şey söyleme gereği duyuyorum..sizi ilk ziyaretim olsa gerek ama duyarlılığınızdan ötürü tebrik ediyorum..

Eylül, dedi ki...

İğrenç. Canlıları klasmanlara ayıran eziyeti sınıflandıran, yüreğinde azıcık merhamet barındırmayan bu insanlar hayatımızı nasıl da buyuk tehdit ediyor. Hayvan sevmeyen insanların umursamadığı aman deyip geçiştirdiği bu gün aslında yalnızca dostlarımızın hayatlarına yonelık değil. Görmüyoruz bu başıbozuk tehdidi. O minicik savunmasız canları incitme haddini kendinde bulanları eğitemediğimiz sürece dağ gibi büyüyecekler..
yazık.

Yeşim dedi ki...

Tatlım ben bu pembiş burnu yerimmm :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)