20 Ağustos 2010 Cuma

Haftasonu

Herkese keyifli haftasonları=)


9 yorum:

yLmz.com dedi ki...

Bugün'ü çok seviyorum ve en verimli günümdür Cuma günü (:

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

sağol varol sanada iyi hafta sonları:)

lifegoeson dedi ki...

evet bütün haftasonu uyumak ıstıyorum :D
iyi tatiller

lifegoeson dedi ki...

evet bütün haftasonu uyumak ıstıyorum :D
iyi tatiller

Eylül, dedi ki...

Ne güzel bi kare. Sahiden bu hafta böyle sade bi hamakta geçse gitse..

mutlu haftasonları..

zeynep dedi ki...

canım sana da güzel bir haftasonu diliyorum:) kendime de birazcık az yoğun:)

Yeşim dedi ki...

Akşam olsa eve gitsem. Ayaklarımı uzatsam, dinlensem, kitabımı okusam... Nerdeee? İftara hazırlık yapılacak. Sonra topla, yıka... Hafta sonu da ev düzenlemece... Sana da tatlım mutlu ve az yoğun bir hafta sonu diliyorum :)

Chilek dedi ki...

Yılmaz; kim sevmez ki cumaları?:))

Aylin; :)

lifegoeson; sanırım bende:)

Eylül; dimi ama ne güzel olur du gerçekten?

Zeynep; evet senin de dinlenmen gerek az kaldı okulların açılmasına:)

Yeşim; ayy kolay gelsin kuzum okuyunca yoruldum wallahi:)

Selin Ergeçer dedi ki...

keyifli haftasonları canımcımm :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)