10 Ağustos 2010 Salı

İki film birden...

Son 2 akşamdır evdeyim ve birer keyifli filmle gecelerim taçlandı=)
İlki pazar gecesi Moviemax-Family kanalında tesadüfen yakaladığım, Why I Wore Lipstick to My Mastectomy...

27 yaşında evli mutlu, sosyal çevresi bütün bir kadının göğüs kanserine yakalanmasını ve tedavi süresince yaşadıklarını anlatıyor. Ben çok etkilendim. Oldum olası güçlü kadınların hikayelerini okumayı da izlemeyi de severim zaten. Tavsiye ederim. Denk gelirse kaçırmayın derim.

Diğeri de dün gece denk geldiğin Michelle Pfeiffer'in başrolünde oynadığı I Could Never Be Your Woman...


40 yaşında çocuklu bekar bir kadının 29 yaşındaki bekar bir erkekle imkansız ama bir o kadar da tutkulu aşkını anlatıyor. Sabun köpüğü niyetine, gülmek isterseniz izleyebilirsiniz. Sonunu hatırlamıyorum uyumuşum=(
Bu akşam yakalarsam bakmayı planlıyorum=)

6 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler canımcım :) yazdım aklımın bir kenarına :)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Dün bende Kadının Olamam'a denk geldim :)

Yeşim dedi ki...

İki filmi de merak ettim ama ilkini daha çok. Mutlaka seyredilecekler arasına yazdım :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

bende bu sıralar hiç bir filmin sonunu getiremiyor sızıp kalıyorum ne kötü.... babaannelere döndüm:))

Chilek dedi ki...

Selin; :))

Sıradan Bir Sazan; Demek ki aynı anda aynı şeyi izliyormuşuz:)

Yeşim; evet canım ilki çok daha çarpıcı:)

Aylin; al benden de o kadar:))

çeşnici Handan dedi ki...

Duyduğm filmlerdi şimdi senden de okuyunca kesin seyretmeli dedim. Paylaşımın için teşekkürler.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)