16 Ağustos 2010 Pazartesi

Inception

Dün akşam Inception gecesi yaptık=) Nihayet bende vizyondan kalkmadan izleyebildim. Filmin konusu, oyuncuları hakkında birşey yazmayacağım yeterince yazıldı, tartışıldı sanırım. Gerçi dün dayanamayıp biraz Faceebook'ta yorum yaptım ama olsun sayılmaz=)

Benim gibi sürekli kafası karışan, nevrotizmaları yüksek ve bunları ilaçla kontrol altında tutmaya çalışan biri için yeterince akıl karıştırıcı oldu. Hatta tüm gece rüyamda izlediklerimle uğraştım desem yeridir.



Beğendim mi? Çoook...
Bence A'sından Z'sine muhteşem bir filmdi. İzlemeyen kaldıysa mutlaka gidip görsün diyerek herkese iyi haftalar diliyorum. O zaman filmi izleyenlere hatırlatmak amacıyla hadi uyanmak için Tık Tık =)

11 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Ne tesadüf dün akşam ben de aynı filme gittim. Kendimi bol aksiyonun ve rüya içinde rüyada buldum.İyi haftalar.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

bende izlicem bende bendeee:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Chileğim,biz de gideceğiz bu hafta içinde..
Çok merak ediyorum :)))

zeynep dedi ki...

şimdi benim canım nasıl istedi sen böyle ballandıra ballandıra anlatınca çileğimmm:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok güzel değil mi :) beğeneceğini biliyordum :))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sanki ben beğenmem gibi ama gitsem mi? Ne dersin? Özledim de sinemaya gitmeyi.

Ama rejimdeyim, patlamış mısır yiyemem kiii :(

Chilek dedi ki...

Handan; diğmi ama:))

Aylin; canım mutlaka izle çok beğeneceksin eminim:)

Pınar; o zaman gidene kadar biraz daha merak et bakalım:))

Zeynep; canım izlemediysem yavsiye ederim, bence listene al mutlaka:)

Selin; doğru tahmin ettin Selinim hem de çok beğendim:))

Sıradan bir sazan; senin rejimlik neyin var yahu:)) Boşver mısırı bende yemedim zaten, film güzel ama:)

Sanart Madamı dedi ki...

Aaa ben bu müziği unutmuştum burda görünce bi uyandım(: Benim filmden en sevdiğim parça, beni uçaran inanılmaz sahnelerin arka fonu. İşte şu:

http://www.dailymotion.com/video/xe5uws_inception-03-dream-is-collapsing_shortfilms

Ayrıca filme gitmeyenlere gitmelerini öneririm özellikle de şu sıralar piyasada pek iyi film yokken ilaç gibi geliyor.

NiLaY dedi ki...

yahu hiç birşeyi takip edemez olmuşum ben canım yaa, ben de gideyim bari :)

Yeşim dedi ki...

Ben de seyretmek istiyorum. Yazdım listeme :)

yLmz.com dedi ki...

Aslında pek zamanım olmuyor film izlemeye ama bu filmin çok iyi olduğunu seninle beraber bir kaç arkadaşımdan daha duydum, gidicem hiç üşenmeden.

Aslında "Salt" ta iyi gibi, bu aralar aksiyona ihtiyacımız var gibi tüm ülke olarak (:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)