4 Ağustos 2010 Çarşamba

Limoni...

Aaaa tatil biteli 3 koca gün oldu hala mı toparlanamaz insan giyinme odasında 2 adet açılmayı bekleyen valiz var. Bense hiç bişiy yapmak istemiyorum.

Onlar açılacak, yıkanacak yerleşecek...Belki de deniz kokusu gitsin istemiyorum burnumdan. İhtiyaç olup valizler aralandıkça kıym kıyım sızan koku işte.


Akdenizin güzelliği turunçgilleri, bu limonun rengiyle oynanmamış hali bu renk gerçekten de..
Alıyorsunuz olmamış olmasına rağmen hem suyu çıkıyor hemde mandalina misali yenilebiliyor.
Ne alaka derseniz bende bugün limoniyim ya o bakımdan=(

10 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

toparlanılmıyor benımde ruh halim hala akşam üstü denize son girişlerde aklım:)

Burcu dedi ki...

evet ya bu tatil dönüşleri insanın motivasyonu yüksek olması gerekmiyor mu? bizim niye ayaklarımız geri geri gidiyor

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım çok iyi anlıyorum seni, senin yine 2 gün olmuş, biz sevgilimle ancak 1 haftada toparlanabildik :) Normal yani napalım...tatil dönüşü rehaveti bu olsa gerek...bence kendini hiç sıkma, normal rutine dönecek nasıl olsa ;)

Elvan dedi ki...

Üfff ben de limoniyim, üstelik bu yaz tatil bile yapamadım:(

Üfürükten Prenses dedi ki...

10 gün tatile gidip eve dönünce 20 günde ancak dinlendik :)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Limoni olma ama...

Üzülürüm yoksa ben.

Zaten bu ara bahane arıyorum, vallahi basarım yaygarayı Chilek limoniymiş, ööhhüüüü diye, susturamazsın...

İyi haberlerini bekliyorum...

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Bu sıcaklar insanı feci bunaltıyor gerçekten bende limoniyim canım hiç bişi yapmak istemiyor öyle kös kös oturuyorum :(

Chilek dedi ki...

Moderator; of off:(

Burcu; ah canım bir bilsem nedenini:)

Selin; haklısın canım nasıl olsa girecek düzene er yada geç:)

Elvan; üstüne bir de ben limon sıkmış oldum:P

Üfürükten Prenses; hah haa haklısın:)

Sıradan Bir Sazan; toplarlarım uzun sürmek sen merak etme, üzülme de:)

Arzu; oturma öyle hadi kalk toparlan çabukkk:)))

Mavi Masal dedi ki...

Hem havalardan hem de tatil dönüşünden olsa gerek.

Yeşim dedi ki...

Tatil dönüşleri benim de yaşamak istemediğim zamanlardandır. Hiç bitmeyecekmiş gibi gelir yerleştirmeler :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)