3 Ağustos 2010 Salı

Maraz

Yine tatilde bitirdiğim bir kitap ve yine Hande Altaylı...
Maraz akıcı, konusu ihanet ve başaşağı olan bir evlilikle birlikte değişen bir kadınının yani Aslı'nın hayatını anlatıyor.


Kitaptan sevdiğim birkaç satır;

  • Bir ömür vardı elimizde ve hiçbir şey sığmıyordu içine. Hayat senden bağımsız, başlı başına, apayrı bir canlıydı, bazen seni yutuyordu ve sen içindeyim sanıyordun, işte tam o sırada seni kusuveriyordu.
  • Üniversiteyi bitirdikten sonra yıllarca tek başına yaşamış ve hiç yalnız olduğunu düşünmemişti. Demek ki yalnızlık birilerinin gidişiyle ortaya çıkıyordu.
  • Beni aldattığı için üzüldüm, çünkü bana böyle bir şey olduğunda üzülmek gerektiği öğretildi. Bunun çok kötü bir şey olduğu, hatta insanın başına gelebilecek en kötü şeylerden biri olduğunu dinleye dinleye büyüdük. Belki de çok önemli bir şey değildir, bilmiyorum. Belki çok normaldir, belki saçma olan evlenmek ve sadakat sözü vermektir. Aslında bir taraftan bakarsan, iki insan sevişiyor, boşalıp tatmin oluyor, derdi niye bana düşüyor ki. Ben bu olayın içinde yokum bile, beni ilgilendiren bir durum yok ki!

8 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sanırım bu kitap beni bozar :)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sanırım bu kitap beni bozar :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

aslında hayattan bir parça....

Syhn dedi ki...

neden ilk kitabındaki gibi aslı ismini kullanmış okumadan evvel ilk kitabının devamı sanmıştım :)

Aquamarine dedi ki...

Alıp okumayı çok istedim ama bir türlü denk getirip alamadım. : (

Chilek dedi ki...

Sıradan Bir Sazan; evet biraz bozukluk oluyor:)

Aylin; evet canım çok içerisinden hayatın

Syhn; bende çok şaşırmıştım:)

Aquamarine; tavsiye ederim:)

Elvan dedi ki...

Okumalıyım:)

Yeşim dedi ki...

Okunacaklar listesine yazdım :) teşekkürler tatlım.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)