11 Ağustos 2010 Çarşamba

Ruh bu ne yapacağı belli olur mu?

Oldum olası etrafımda olup bitenlerden çok etkilenirim. Sünger gibi çekerim, çekmekle de kalmam ruhum öylesine emer ki bu yaşananları, yorgun düşer çoğu zaman...


Bu ara etrafımda yarım kalmış o kadar çok hikaye var ki. İçim burkuluyor gördükçe, dinledikçe, yaşadıkça kafamı yastığa gömüp hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum.

Yarım kalmak, yarım yaşamak ne zor. Tamamlanmamış hikayeler, birikmiş keşkeler...

Benimde bir sürü biriktirdiğim "keşke" (m) var. Neyse kendimi sevmem gerek, şükredip kucaklamak. Bunu yapmayı öğrendiğimden beri daha kolay herşey..

Şimdi bu yarım ruh halinden kurtulup, etrafımda yaşananlardan daha az etkilenmeyi de öğrenmem gerekiyor ama bu biraz zaman alacak sanırım.

İnsanım ben duygularım beni ben yapıyor etkilenmem kadar normal birşey yok değil mi?

7 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm etkilenmemek mümkün mü yani sosyal bir çevrede yaşıyoruz ve etrafımızdaki olaylardan ister istemez etkileniyoruz. Ama benim sana tavsiyem çok mecbur kalmadıkça, enerjini tüketen olayların veya kişilerin yanında çok fazla bulunma. Sakın yanlış anlaşılmasın, çok yakınlarımız olabilir bu sıkıntıyı yaşayanlar, o zaman tabii ki kaç uzaklaş demiyorum.Sadece bu negatifliği benimsemiş ve etrafına sürekli negatif enerji vermeyi alışkanlık haline getirmiş insanlar vardır.Eğer onlardan çevrende varsa,mümkün olduğunca uzak dur...

plndrkn dedi ki...

Yorum yapmak istedim, yazacak bir şey bulamadım.. Diyorum ki sadece "yanındayım"... Hepimiz birbirimizin yanındayız o yüzden böyle hassasız..

zeynep dedi ki...

etrafındakilere çoköça duyarsız kalamayan biri daha var canım bak sana yazıyor şuan..yalnız değilsin ama aklını farklı şeylerle meşgul et olmaz mı, uzaklaş uzak kal seni üzen her neyse..

Mystery dedi ki...

tabii ki gayet normal. belki ben de böyle olduğum için bana normal geliyodur bilemiyorum ama bunda garip bi şey olduğunu düşünmüyorum. karakter-yapı meselesi bu bence. bazı insanlar daha çabuk etkilenir olan bitenden kimisi de dünya yansa umursamaz. sen de benim gibi etkilenenlerdensin demek ki. yalnız olmadığıma sevindim, çabuk etkilenmek insanı yıpratır bu yüzden adına üzüldüm. çok da umursamamak daha iyi olabilir diye düşünüyorum ama ben beceremiyorum, sen belki becerirsin :)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

merhaba bazen bende sünger gibi çekilmiş ağır hissediyorum kendimi. ama ne yaparsak yapalim başkalarının sıkıntılarını yada bazı şeylerin sonuçlarını değiştiremeceğiz. bu sebeble kendimizide bazen sırf başka insanlara yada keşkelerin yerine iykiler getirmek adına önce kendimize dikkat etmeliyiz ki yardım çağırana koşabilelim diye:))))

Yeşim dedi ki...

Hepimiz birbirimize benziyoruz işte. Etkilenmemek mümkün değil tatlım. Keşke herkes iyi ve mutlu olsa o zaman biz de bu kadar üzülmezdik.

yLmz.com dedi ki...

herkese yetişmeye çalışıyoruz, sanırım benzerliğimizi buldum.

Azıcık bencillik bütün yarım kalan tarafını tamamlayacak.

Seni yazılarla boğmak istemem ama depresif melankoli ağır bastığı zaman çıkıyor bu benzer kelimeler (:

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)