24 Ağustos 2010 Salı

Sebze meyve kürü


Sabah kötü uyandım, işe gelmeden 1 saat debelendim durdum yatağın içinde, zamansız hastalanmakta üstüme yoktur...

Evet iyi değilim bir kırgınlık, bulantı durumu var üzerimde, salgınmış bu aralar doktor öyle söyledi.

Böyle şeyler ye iç dedi doktor peki oldu ama yetmez dedim ilgi isterim ben hastayken (!) adam afalladı baktı suratıma "deli heralde" diye düşündü. Zaten gözünde pek normal bir intibağım da yok amann neyse...

"İlgi isterim" dedim bilmem anlatabildim mi?=)

17 yorum:

Burcu dedi ki...

o zaman geçmiş olsun canım, hemencecik toparla kendini

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

çok geçmişş olsun:((( dikkat et dinlennn.

EzoNe dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun... Uzun zamandır bakamıyordum postlara. Bugün açıp neşeli, şen şakrak hallerin yerine hastalandığını okuyunca üzüldüm :(
Bir an önce iyi ol olmazmı?

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Çilekçiğim şimdi nasılsın iyi oldunmu iyi değilsen hemen gelim sana bakim neşelendirim ne bilim niyetli değilsen sana bir kavun frappe yapim :)

bak ben üstüme düşeni yaptım eheheeee:)

NzN dedi ki...

geçmiş olsunn.
aynı bela bende de vardı. tam 10 gün sürdü içimdeki kamyon şoförü abdrurahman'ı atabilmem. pis bi öksürükle yaşadım. dikkat et, ye, iç bol bol sevdir kendiniiii...
olmadı biz de buralardan ilgi gösteririz, olmaz mı?? :)

çeşnici Handan dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Kendine dikkat et. Sana sevgilerimi yolluyorum.

Zeynep A. dedi ki...

çok geçmis olsun!!! yedigin içtigin sifa olsun insallah:)

yLmz.com dedi ki...

geçmiş olsun, istediğin bişey var mı? karpuz, kavun, süt, elma hemde yeşil elma ekşisinden (:

adresini ver getiriyim :P

Chilek dedi ki...

Burcu; sağol canım bende toparlanmak istiyorum hem de hemenn

Dicle; çok teşekkür ederim

Ezone; olur canım:)

Aylin; bir tanesin daha ne olsun aldım sayıyorum hepsini:))

NzN; ay ne olur benim o kadar sürmesin ama:(( evet ilgi gösterin ki çabucak iyileşeyim diğmi ama?:))

Handan; öyle iyi geldi ki sevgin teşekkür ederim:)

Zeynep A; amin canım:)

Yılmaz; tamam hepsini birden istiyorumm:P

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Kuzzuuumm benimmm, canım benim, azıcık hasta mı olmuş benim Chilek'im?

Kıyamam ki ben ona, dile benden ne dilersen.

Söyle, emir telakki ederim...

zeynep dedi ki...

canımmm iyi dinlen..ilgiye ihtiyacımız hep var hepp:)
seni ilgisiz bırakmamak için kocaman kocaman öpüyorum yanaklarından:)

Yeşim dedi ki...

Oyy kıyamam Chilek'ime ben. Öperim yanaklarından. Sana sıcacık bir kış çayı yapsam içer misin? Çok geçmiş olsun tatlım, dikkat et kendine. Gerçekten yapabileceğim bir şey varsa lütfen çekinme :)

Chilek dedi ki...

Sıradan Bir Sazan; canımmmm azıcık oldum evet, umarım hemencik geçer:)) Sen bana söyle bir sarıl öp tamammm bitti gitti işte:)

Zeynep; Dinlenemiyorum ki Zeynebim, işler öyle yoğunki bitecek gibi değil:( Öpücüklerin çok iyi geldi güzelim benim:))

Yeşim; sağol canım da sen nerelerdesin ya, neden keyfin yok neden yoksun bi buluşma mı ayarlasak napsak:))

Elif uyurken dedi ki...

çok geçmiş olsun chilek. etraftaki bilumum salgınlardan korunmak gerçekten zor. ama olabildiğince kendine dikkat et . özel ilgi ve itina için ise dile benden ne dilersen .

Elif uyurken dedi ki...

çok geçmiş olsun chilek. etraftaki bilumum salgınlardan korunmak gerçekten zor. ama olabildiğince kendine dikkat et . özel ilgi ve itina için ise dile benden ne dilersen .

Yeşim dedi ki...

Canım benim çok zarifsin. Hastayken bile beni düşünmüşsün :) Keyifsizim çünkü daha önce bahsettiğim tadilat doğru dürüst yapılmadı. Her işim yarım kaldı :( Hatalarını düzeltmeye gelecekler ama ne zaman bilmiyorum. Hergün yarın geliyoruz diyorlar. Mutfak öyle saçma sapan duruyor, hiçbir şey yapamıyorum. Yemek bile yapmak istemiyorum bu haliyle :( Buluşmayalım tatlım, beni böyle keyifsizken görme :) düzelince herşey görüşelim. Seni seviyorum :)

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Haftasonu yaptigimiz 35 km bisiklet turunun ardindan,bir guzel usutup bogazlarimi sisirdim.
Havuc suyu fikrine katiliyorum.Gideyimde markete havuc alayim bari,
Uff ama havada cok soguk; :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)