12 Ağustos 2010 Perşembe

To ride a bicycle...

Bisiklete binmeyi bilmiyorum. Çocukken taaa 3 lü 4 lü yaşlarımda 3 koca tekerlekli kırmızı bir bisikletim vardı. Pek severdim kullanmayı. Hafta içi annem işten gelince çıkardık beraber...

Ergenlik dönemimde Bmx'ler modaydı ne kadar istesemde annemle babam almadılar=(

Nedeni bir komşu oğlunun bisikletle araba altında kalmasıydı. Ben bu korkuyla bisikletten uzak tutulurken zaman aldı yürüdü, hala bilmem 2 teker üstünde durmayı. Ha ada da 3 tekerlilere binmişliğim çoktur o ayrı=)



Şimdi 30'unu geçmiş bir kadın olarak binmek istesem çok mu abes kaçar? "Öğrenicem kararlıyım kim ne derse desin" desem. Sonrada "onu da alıp tatillere gidicem, aslında buralar da binsem de olur yerim müsait nasıl olsa=)" desem olmaz mı?

8 yorum:

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Hemen sana adalara gitmenini öneririm bilmeyenler bile orda bisiklet kiralayıp öğrenebiliyor.

Eşim ben enişte ve görümceyle gitmiştik görümcem bilmiyordu oda orda öğrendi bisiklet kiralayıp bir güzel gezdik oraya gitmelisin bence ;)

Kalabalık yok araba yok daha rahat öğrenirsin.

çeşnici Handan dedi ki...

Öncelikle öğrenmenin yaşı yok ayrıca ne kadar güzel bir uğraş ve spor. Yurtdışında 70 yaşındakiler bile bisiklete biniyorlar neden abes kaçsın. Haydi hemen başla bence.

Yeşim dedi ki...

35'ini devirmek üzere olan bir kadın olarak diyorum ki; içinden geldiği gibi yaşa :) Hiç de abes olmaz, tam tersi harika olur. Hiçbir duyguyu yaşamak için geç değildir unutma :)

zeynep dedi ki...

canımmm eğer kullanabileceğin bir yerin varsa neden öğrenmeyesin hemen öğrenirsin hemde:) ben biliyorum da ne oluyor sanki, yer yok ki her taraf bina:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Tabii ki olur, neden olmasın hem de süper olur :)) Bisiklete binmenin yaşı mı olurmuş, yurt dışında insanlar işe bile bisikletle gidip geliyorken, senin şimdi bunu istemenin hiçbir garip tarafı yok :) Tam destek :))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Çok çok isabetli olur, ben de dövme yaptıracağım. Diyeceksin ki ne alaka? Karar vereceğiz ve kararımızın peşinden gideceğiz :)

Adalar diyorum bende, Büyük Ada...

Bi de öpüyorum...

Chilek dedi ki...

Arzu; canım anlatştık demi bu konuda:))

Handan; bence de verin gazı gidip yarın hemen başlayım:)

Yeşim; senden beklemiştim bu yorumu hep aynı frekanslarda olmak zorunda mıyız?:))

Zeynep; canım yerim öyle müsait ki aslında iş yerim kampüste evimde şehrin dışında iş sadece öğrenmekte aslına bakarsan:)

Selin; zaten ne geldiyse o görüntülerden geldi başıma özene özene bi hal oldum öyle insanlara:)

Sıradan Bir Sazan; dövme mi ne güzel bende 3 tane var:)) Benden sana tam destek hihi

ayci dedi ki...

ankaralı bir arkadasım öncesinden hic denize girmemis ve yüzmeyide bilmiyordu haliyle. ben o duruma daha cok sasıp kaldım. sürekli deniz kenarında olmus biri olarak...daha sonra vapura binince bana korktugunu söyledi ve vapur batar mı diye sordu...daha da bir garipsedim - alısık degıldım iste - sonra bir hafta icersinde hepsini basardı.

eminim sende basarırsın kı, bisikler o kadarda abes birsey degıl ;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)