20 Eylül 2010 Pazartesi

Biraz İstanbul biraz da ben...

Bayram için İstanbul' da olacağımdan bahsetmiştim. Özlediğim çok şey vardı. Hepsini yaptım sırayla.

İlk resim bayramın 1. günü sabah saatlerinde İstiklal' den, her zaman ki gibi bayram seyran dinlemiyor Taksim yaşamaya devam ediyor. İstiklal' de yapmayı özlediğim şeyleri yapma fırsatı bulduk. Bundan bahsetmek istiyorum biraz...


Taksim'de en çok özlediğim gecesi dışında Asmalımecit, Tünel ve pasajlardı.


İlk önce Asmalımecit'e ordan Tünel' e oradan da Terkos, Beyoğlu, Galatasaray derken pasajlara gömülmüş buldum kendimi.

İlk gece 360' da muhteşem İstanbul manzarasına karşı rakımızı yudumladık ancak makinamı arabada unuttuğum için oradan birşey gösteremiyorum. Gecenin sonu, Balance'da kulaklarımın pasını temizleyerek geldi.

Tabi aralarda Kızılkayalar ve Şampiyon' da yapılan minik ama bol kalorili kaçamaklarla ilgili fotoğraf paylaşmıyorum=)

Bakalım 2. ve 3. gün için de birşeyler çıkarabilir miyim?

Bu arada ben bu haftasonu uyuma rekorlarına imza attım, dinlendim ve haftaya zinde başladım=)

Herkese az yoğun ama keyfi bol bir hafta diliyorum.

8 yorum:

zoitsa dedi ki...

ilk kaçtığım yerdir orası:)istanbuldan uzak olanlar için ortak nokta sanırım

Selin Ergeçer dedi ki...

canımm ne kadar güzell, en yapılası şeyleri yapmışsın :)) özellikle şampiyon ve kızılkayalar'ı tek geçiyorumm, olmazsa olmazlardan ;))

zeynep dedi ki...

bi görüşemed,k yahu:)

Chilek dedi ki...

zoitsa; sanırım öyle:(

Selin; bende ama sizler çok şanslısınız dönsem mi İstanbul' a napsam;)

Zeynep; evet:(

Sıradan bir sazan; Sazanım bi dahakine söz, bakarsın haftasonu pata çat gelivermişi:))

Burcu dedi ki...

en keyifli yerlerine gidilmiş bakıyorum :))

Defne Soysal dedi ki...

İstanbul dışından gelenler İstanbul'u daha güzel yaşıyor.Ne keyifli olmuş.aylaşımınız için teşekkürler

Chilek dedi ki...

Burcu; evet evet daha da bitmedi gez gez biter mi zaten:))

Defne;galiba evet oradayken kalkıp gitmeye üşenirdik çoğu zaman

Yeşim dedi ki...

Ohhh sefan olsun tatlım. Ahh İstanbul burnumda tütüyor :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)