2 Eylül 2010 Perşembe

Birgün içinde iki post girmem ben aslında...

Canım sıkkın, etrafımda kötü ruhlu insanlar var. Nereye dönsem biriyle burun buruna geliyorum. Hele de iş hayatının içindeysen...

Bu durumlarda hırs yaparım ben oturur eşekler gibi çalışırım. Kıza kıza söylene söylene, "yok arkadaş boşuna 7 yıl okumadım ben" pabuç bırakmam derken bir yanım "kaç kurtar kendini, istediğin işi yap mesela fotoğraf çek, mesela evde pasta börek yap" der.

Kokuşmuş ruhum izin vermez, etrafını korkularım sarar. Bize sevmek yerine korkmak öğretilmedi mi? Şimdi bunları 30 küsür yıl sonra bir çırpıda bırakmak kolay mı? Hiç değil hem de...

Aha da buraya yazıyorum bu kız demişti dersiniz ben mühendis olarak yaşlan-ma-ya-ca-ğım!!!


Çok yakında bulacağım bir çözümünü ama önce sakinleşmem ve evime gitmem gerek...

Yolda da bunu dinlemek istiyorum(!)

7 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Canım, Chilekim; bu okuduklarım bu konuda da aynı noktada olduğumuzu gösteriyor bana.

Ben de avukat olarak yaşlanmayacağım.

Çok klasik ama, kafe açsak :)

Ya da sen fikir üret :)

Umarım tez zamanda yüreğinden her geçen gerçekleşsin, beni de çek kurtar ama bu hayattan, olmaz mı?

Öpüyorum canımı...

fotograf penceremden dedi ki...

zor bır donem gecıyor galıba ıs sektorunde dayanamadıgım tek nokta bu yuzden bıraktım benım hırslarım ınatlarım hıc yok olmıcak fotograf askından baskada sanırsam

C!lekl!♥ k!z ♪ Belgium ♫ dedi ki...

Ah ah sormayın ıs hayatı boyle ıste...Cevrende senı gıcık eden tıplermı arasın varlıgı bıle batan tplerı mı ararsın neler neler.
sevdıgın ısı yapmak bıraz kurtarır sızı ,benı o kurtardı yoksa cok zor.hersey gonlunuzce olsun :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

hımm bazen delirtiyorlar dğeilşmi insanı..

biliyorum zor ama boşver bence boşverrr kendi bildiğini yap:)

Hande dedi ki...

Hayellerin peşinden gitmek cesaret istiyor, yapabilene hayranım. Seninkide gerçekleşir umarım.

Chilek dedi ki...

Sıradan bir sazan; hımm elimizde ne var bir mühendis bir avukat kafa yoralım biraz bakalım ne çıkacak:))

Ceyda; evet canım bazen duygularımı konrtrol edemiyorum, sanırım bende o aşkın peşinden koşacağım bir süre sonra

Çilekli; evet canım her taraf onlarla dolu, umauyorum kurtaracağım kendimi:)

Aylin; evet zor Aylincim, ama hayatta zor değil mi?

Hande; kafaya koydum yapacağım yakın zamanda...

Yeşim dedi ki...

Canım onlardan her yerde var maalesef. Hayallerinin ardından gidecek cesareti vermesi için dua edeceğim Allah'a. İnşallah hayallerimizi yaşayarak yaşlanırız :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)